تصویر روز: بانکداری جامع وارائه خدمات متناسب با سلایق و نیازهای مشتریان از اهداف محوری بانک ملی ایران است.
سید ولی اله فاطمی اردکانی عضو هیات مدیره در همایش بررسی عملکرد بانک ملی استانی ، سالروز تاسیس بانک ملی ایران (۲۰ شهریور) را نقطه عطفی در تحقق آرزوی دیرینه مردم در داشتن بانکی مردمی و ملی دانست و با اشاره به اقتدار و بالندگی امروز این موسسه عظیم اقتصادی گفت : امانتداری و مسئولیت پذیری از سرمایه های اصلی بانک ملی ایران محسوب می شود.
فاطمی در ادامه با تشریح الگوهای بانکداری نوین و طبقه بندی مشتریان در قالب بانکداری جامع ، ضرورت همراهی با تغییرات و ارائه خدمات متناسب با سلایق، نیاز وانتظارات مشتریان درهر بخش را از اهداف بانک برشمرد.
وی با اشاره به اهمیت و نقش بانک ملی ایران در رونق اقتصادی کشور و حمایت از تولید و اشتغال به عنوان وظیفه ذاتی این بانک در کنار ایفای رسالت و مسئولیت های اجتماعی گفت : از منظر یک موسسه اعتباری و مالی ، واحدها به منظور استمرار و افزایش توان ارائه خدمات در افق توسعه ، باید مدیریت ترازنامه و بهبود شاخص ها و نسبت ها را مدنظر قرار دهند.
وی در ادامه بر اهمیت موضوعاتی از قبیل بودجه ریزی عملیاتی مبتنی بر عملکرد ، اثربخشی تخصیص بودجه و قیمت تمام شده پول ، اصلاح ساختار بر اساس وظیفه تأکید کرده و چابک سازی سازمان را امری ضروری دانست .
همچنین قرعهکشی مرحله نهایی جشنواره خودپردازهای بانک ملی ایران همزمان با هشتاد و هشتمین سالگرد تاسیس بانک ملی ایران و با هدف تقدیر از استفاده کنندگان دستگاههای خودپرداز این بانک برگزار شد.
در مراسم قرعهکشی مرحله سوم جشنواره برات کریمی عضو هیأت مدیره بانک طی سخنانی اظهار داشت: امروزه انتظارات زیادی از بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک ایران و خاورمیانه وجود دارد، چرا که بانکی دولتی و مردمی است و هم دولت و هم ملت از این بانک انتظار دارند و به همین جهت ما وظیفه سنگینی بر دوش داریم.
از طرف دیگر برای ما این بزرگترین نعمت و افتخار است که اعتماد عمومی در جامعه نسبت به این بانک وجود دارد و همه ما باید دست در دست یکدیگر سعی کنیم پاسخ این اعتماد و حسن نیت عمومی را با خدمات شایسته بدهیم.
وی افزود: یکی از بهترین خدماتی که ما میتوانیم به مشتریان ارائه کنیم بحث خودپردازهاست که خوشبختانه بیشترین تعداد خودپرداز و بیشترین تعداد کارتهای الکترونیکی متعلق به بانک ملی ایران میباشد که در اختیار مردم قرار گرفته است و باید روز به روز بیشتر تلاش کنیم تا خدمات بهتری به مردم بدهیم.
کریمی ادامه داد : باید با تشویق مردم و ترغیب آنها به استفاده از خدمات الکترونیک و خودپردازهای بانک ملی ایران و با تمرکز بر خدمات الکترونیک بانک به برطرف کردن ضعفها و تقویت نقاط قوت خود بپردازیم تا رضایت مشتریان بیش از پیش جلب شود.
همچنین در طول دو دوره قرعهکشی قبلی جشنواره بیش از ۱۵۰۰ جایزه به مشتریان برنده اختصاص یافته که دارندگان کارتهای شتابی (کارتهای الکترونیک سایر بانکها) ۲۱ درصد از جوایز را نصیب خود کردهاند.
این جشنواره در سه دوره طراحی شده بود که قرعهکشی مرحله اول در تاریخ ۲۹ فروردین امسال ، مرحله دوم در تاریخ یکم تیرماه و مرحله سوم در بیستم شهریور ماه سال جاری برگزار شد.
همچنین با مشارکت بانک ملی استان گلستان، مرکز خدمات حوزه علمیه این استان افتتاح شد.
در این مراسم که آیت اله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان، صادقلو استاندار، مدرسان و طلاب حوزه های علمیه، مسئولان بانک ملی استان و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند، حجت الاسلام و المسلمین وردانی مدیر مرکز خدمات حوزه های علمیه استان گلستان، از مشارکت و حمایت بانک ملی استان در ساخت و راه اندازی این مرکز قدردانی کرد.
شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران موفق به کسب رتبه اول شورای عالی انفورماتیک کشور شد.
این شرکت با توجه به دارا بودن خطوط کامل تولید انواع کارت های هوشمند شناسایی و اعتباری و تصویربرداری دیجیتالی اسناد، در شهریورماه سال جاری موفق به کسب این عنوان شده است.
خط تولید کارت های هوشمند شناسایی و اعتباری شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران یکی از کامل ترین خطوط تولید کارت در کشور است که قابلیت تولید انواع کارت های مگنت، کارت های دارای میکروماژول تماسی و غیرتماسی، کارت های ترکیبی(Hybrid ) و کارت های دو وجهی ( Dual Interface) را دارد.
دیدگاهتان را بنویسید