
تصویر روز: دومین دوره مسابقه بارانی شو برگزار شد و به سه نفر از شرکتکندگان که بهترین پاسخها را داده بودند به قید قرعه جوایزی اهدا شد.
به گزارش تصویر روز این جشنواره که با هدف تکریم و تجلیل از حضور مشتریان و همراهی آنها با شرکت بیمه باران به صورت ماهانه برگزار میشود، با طراحی پرسشی مرتبط با بیمههای زندگی سعی در ترویج فرهنگ آتیهاندوزی و بیمه دارد.
در دومین دوره مسابقه بارانی شو، از شرکتکنندگان پرسیده شد به نظرشان «دلیل استقبال کشورهای توسعهیافته از بیمههای زندگی چیست؟»؛ به دنبال طرح این پرسش، نزدیک به 150 نفر با ارسال پاسخهای خود در این دوره شرکت کردند که در نهایت به قید قرعه به سه نفر از آنها، سه جایزه 5میلیون ریالی اهدا شد.
جهت اطلاع علاقمندان به مشارکت در این مسابقه، به استحضار میرسد که پرسش سومین دوره، به مهمترین دلایل نخریدن بیمه زندگی اختصاص دارد.
مشارکتکنندگان میتوانند پاسخهای خود را از طریق صفحه اینستاگرام شرکت بیمه باران به آدرس Instagram.com/baraninsurance ارسال تا در پایان مرداد ماه در قرعهکشی این جشنواره شرکت کنند.
مطالب مرتبط

هوش مصنوعی گوگل مجهز به قابلیت جدید می شود
04 خرداد 1404
میانگین سن مادران ایرانی در اولین فرزندآوری
04 خرداد 1404
قیمتگذاری نان باید بر اساس درآمد و هزینههای نانوا باشد
04 خرداد 1404
عملکرد ۶ ماهه سایپا/ کاهش معوقات و تعهدات بانکی
04 خرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید