norolahi

شرط بقا در صنعت بیمه استفاده از فناوری های نوین است

تصویر روز: مدیرعامل بیمه تجارت ‌نو دردومین روز از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تحول دیجیتال، با بیان اینکه بیمه گرانی که قادر به پاسخگویی نباشند از دور خارج می شوند گفت: شرط بقا در صنعت بیمه بحث استفاده از فناوری های جدید بیمه ای است. وی خاطر نشان کرد: افزایش خدمات و تراکنش های دیجیتال و همچنین توسعه امنیت سایبری در دستور کار سرمایه گذاران قرار گرفته است.
به گزارش خبرنگار تصویر روز شرکت بیمه تجارت‌نو در دومین روز از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تحول دیجیتال، محصول مشترک بیمه موبایل،تبلت و شارژ بیمه را رونمایی کرد. بیمه موبایل و شارژ بیمه تجارت‌نو، محصول ماهها تلاش مدیران شرکت بیمه تجارت‌نو و شرکت کارت اعتباری ایران کیش است که با حضور مهندس طبری، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش و دکتر نیما نوراللهی،مدیرعامل بیمه تجارت‌نووهمچنین جمعی از فعالان صنعت بیمه رونمایی شد.
به گزارش تصویر روز نیما نوراللهی در این مراسم با بیان اینکه رکورد سرمایه گذاری در فناوری بیمه در جهان شکسته شد گفت:سرمایه گذاری دربخش فناوری بیمه در سال جاری بیش از هفت میلیارد دلار رسیده که ۲۱۰ درصد افزایش در دنیا را نشان می دهد. وی در ادامه افزود: 55 درصد از این سرمایه گذاری ها در حوزه کانال های توزیع و شبکه های فروش و نمایندگان صورت گرفته است. مدیرعامل بیمه تجارت نو گفت: در منطقه خاورمیانه، کشورهای عربستان و ترکیه بیشترین سرمایه گذاری را در حوزه تحول دیجیتال و نوآوری بیمه داشه است.

3912a229 c3ee 4fb9 b83f ab4ed0f39ecd
نورالهی با بیان اینکه بیمه گرانی که قادر به پاسخگویی نباشند از دور خارج می شوند اظهار داشت: شرط بقا در صنعت بیمه بحث استفاده از فناوری های جدید بیمه ای است. وی خاطر نشان کرد: افزایش خدمات و تراکنش های دیجیتال و همچنین توسعه امنیت سایبری در دستور کار سرمایه گذاران قرار گرفته است.
نورالهی درپایان اظهار داشت: شرکت بیمه تجارت نو با تشکیل یک تیم حرفه ای جهت استفاده از فناوری های نوین سرمایه گذاری مناسبی را در این چندسال اخیرانجام داده است. به گزارش تصویر روز لازم به ذکر است شرکت بیمه تجارت‌نو، برای اولین بار و در اقدامی نوآورانه، همایش دستاوردهای تجارت‌نو را با رویکرد تحول دیجیتال به مدت دو روز و در روزهای 27 و 28 مهرماه سال جاری در کانون فرهنگی شهید مفتح برگزار کرد.

d0c33b4a d352 4c56 ab28 f05b25026488

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *