تصویر روز: مدیریت بازرسی و پیگیری ویژه شرکت بیمه تجارتنو، با بیان اینکه ” اصل تکریم ارباب رجوع و رضایتمندی مشتری مورد تاکید مدیرعامل محترم شرکت بیمه تجارتنو است.”، اظهارداشت:درحال حاضر پاسخگویی به شکایات بهطور متوسط ظرف مدت 48 ساعت انجام میشود اما در مورادی این زمان به 24 ساعت هم میرسد.
به گزارش روابطعمومی بیمه تجارتنو؛ مهدی پیروزرام گفت ساختار سازمانی و تشکیلاتی مدیریت بازرسی و پیگیریهای ویژه سه ادارهی، پیگیری پاسخگویی به شکایات و بازرسی، انتظامات و استعلام و گزینش در چارت سازمانی شرکت گنجانده شد و به تصویب هیات مدیره رسیده است.
وی، پیگیری شکایات، طرح دعوی و انتقاد و پیشنهاد را جزو لاینفک صنعت بیمه خواند و توضیح داد:در گذشته این گونه عمل میشد که بیمه مرکزی شکایات را عنوان و ارسال میکرد و تمام حوزهها هم باید پاسخگو میشدند.
مدیریت بازرسی و و پیگیری ویژه شرکت بیمه تجارتنو، افزود:درحال حاضر با دستور مدیرعامل شرکت بیمه تجارتنو حوزههای مختلف متمرکز در حوزه پیگیری شکایات شدهاند و برای تسهیل این روند توسط کارشناس مجرب در اولین فرصت پیگیری شکایات انجام میشود و به حوزههای مختلف و مرتبط ارسال شده تا پاسخگو باشند.
پیروزرام، اذعان داشت که در واحد بازرسی شرکت بیمه تجارتنو یک سامانه پیگیری شکایات، شماره تلفن داخلی و یک شماره موبایل درنظر گرفته شده است و در قالب یک تابلو در تمام ساختمانها و شعب کشور نصب میشود تا در معرض دید مشتریانی که وارد شرکت و شعب میشوند قرار داشته باشد.
وی، بیان کرد: سـامانه پاسـخگویی و رسـیدگی بـه شـکایات بیمه تجارتنو به آدرس WWW.TEJARATNOINS.IR در دسترس بیمهگذاران قرار دارد ضمن آنکه شماره تلفن 02196990 با داخلی 4 و شماره تلفن همراه 09381200088 شماره مستقیم بخش پاسخگویی به شکایات این شرکت است و همکاران آن بخش تمام موارد شکایات به صورت حضوری و تلفنی را یادداشت کرده و به مدیریت این بخش اعلام میکنند.
پیروزرام، تصریح کرد که شرکت بیمه تجارتنو، در بخش پیگیری شکایات کارهای خوبی را انجام داده اما بروزتر خواهد شد تا کارها سهل الوصولتر شود زیرا گاهی یک سری از مکانیزمهای کاری و سازمانی وجود دارد که دستوپاگیر هستند.
وی، تصریح کرد:درحال حاضر با فعالیتهایی که در شرکت بیمه تجارتنو انجام شده است میزان شکایات به بیمه مرکزی هم کاهش یافته و زمان رسیدگی هم بهبود یافته است .
مدیریت بازرسی و و پیگیری ویژه شرکت بیمه تجارتنو، بیان کرد: در آینده نزدیک توجیه مشتری ، راهنمایی و پیگیری شکایت بیمه گذاران بهتر خواهد شد و با استفاده از افراد خبره و کاربلد و با بهرهگیری از سامانه پاسـخگویی و رسـیدگی بـه شـکایات کمترین موارد شکایت مطرح خواهد شد.
پیروزرام، تاکید کرد که شرکت بیمه تجارتنو با هدایت و مدیریت مدیرعامل جوان، پرتلاش و موفقِ جناب آقای دکتر نوراللهی از مجموعهای برگرفته از مدیران مجرب، پرتلاش، متعهد و جوان برخوردار است که نقش بسیار اساسی در موفقیتهای سالهای اخیر بیمه تجارتنو همچون اتکایی، بنو شاپ، ایزو 9001 و …. دارند و ماحصل آن رشد و ارتقاء قابل تحسین در اغلب حوزههای سازمانی این شرکت میباشد .
وی افزود پیشگیری از تخلفات احتمالی، ممانعت از سوء استفاده افراد سودجو و برخورد با آنان، کنترل قراردادها، ارزیابی عملکرد و ارتباطات طرفهای قرارداد با همکاران شرکت بیمه تجارتنو، راستی آزمایی و نظارت بر عملکرد کارگزاران و نمایندگان شرکت در سراسر کشور و صیانت از اعتبار برجسته و درخشان شرکت بیمه تجارت نو، همچنین ارزیابی و بازرسی میدانی و حضور فعال در حوزههای مختلف سازمانی، از اهم برنامهها و وظایف مدیریت بازرسی و پیگیریهای ویژه شرکت بیمه تجارتنو میباشد.
دیدگاهتان را بنویسید