bahari.1

نقش شبکه فروش در عملکرد شرکت های بیمه

تصویر روز: در برنامه راهبردی شرکت بیمه “ما”، توجه ویژه و خاصی به شبکه فروش و نقش نمایندگان در کیفیت عملکرد شرکت شده است.
به گزارش خبرنگار ما، با مدیریت بهینه ریسک و تمرکز بر جذب رشته های کم ریسک در پرتفوی بیمه ای، حق‌بیمه تولیدی شرکت بیمه “ما” با رشد 73 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل، از 1660 میلیارد تومان عبور کرد.
دکتربهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه “ما” با تایید این خبر گفت: آمار منتشر شده حاکی از آن است که با پیاده سازی مدیریت ریسک و حفظ ترکیب بهینه پرتفوی، علیرغم افزایش چشمگیر حق بیمه، نسبت خسارت بیمه “ما” تا تاریخ فوق الذکر نسبت به مدت مشابه سال 99، با کاهشی 17 درصدی رو به رو بوده و بدین ترتیب نسبت خسارت از 42 درصد به 35 درصد رسیده است .
وی در ادامه ضمن تشکر از تلاش های بی شائبه شبکه فروش به اهمیت نقش نمایندگان در عملکرد بیمه “ما” اشاره کرد و گفت: در شرایط کنونی و انتظاراتی که از شرکت های بیمه وجود دارد و از سویی دیگر شرایط رقابتی خاص در بازار بیمه ، اهمیت و جایگاه شبکه فروش وهمچنین ضرورت همکاری متقابل شبکه فروش با بدنه مدیریتی و اجرایی بیمه “ما” دو چندان احساس می شود.
بهاری فر در برنامه راهبردی شرکت بیمه “ما”، توجه ویژه و خاصی به شبکه فروش و نقش نمایندگان در کیفیت عملکرد شرکت شده است. به همین منظور و در راستای ارتقای کیفیت شبکه فروش ، افزایش دانش و مهارت نمایندگان در بازاریابی و توانمندسازی آنها از لحاظ فنی در نظرگرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *