mofidi.isaco

مدیر عامل ایساکو: وظیفه ما جلب رضایت مشتری است

تصویر روز: طرح خدمات نوروزی گروه صنعتی ایران خودرو با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت ایساکو، مدیرعامل شرکت امدادخودرو ایران و جمعی از خبرنگاران افتتاح شد.

به گزارش تصویر روز به نقل از خبرخودرو، سیدرضا مفیدی؛ مدیرعامل شرکت ایساکو در این مراسم با بیان اینکه مشتریان، همکاران و سهامداران به ترتیب الویت گروه صنعتی ایران خودرو هستند، عنوان کرد: شرکت ایساکو در وهله اول جلب رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده و همه اعضای گروه صنعتی ایران خودرو از مقامات ارشد تا رده های میانی جلب رضایت مشتریان را وظیفه ذاتی خود می دانند و تمام فعالیت های گروه نیز در همین راستا است.

وی در ادامه افزود: جا دارد از همه کسانی که در حوزه خدمات پس از فروش فعالیت می کنند به ویژه امدادگرها و همچنین ستاد مرکزی، نمایندگی ها و فروشگاه های ایساکو در سطح کشور تقدیر و تشکر کنم.

سیدرضا مفیدی با بیان اینکه ایساکو جز جلب رضایت مشتری وظیفه دیگری ندارد، تاکید کرد: درخواست بنده از گروه خدمات پس از فروش ایران خودرو به ویژه نمایندگی هایی که در ایام نوروز به صورت کشیک فعالیت می کنند و امدادگرهای مستقر در تمام نقاط کشور جلب رضایت مشتریان است و پس از آن با توجه به کیفیت خدمات و قطعات که ابزاری برای جلب رضایت است به سوی افزایش رضایتمندی مشتریان در ایام جاری که ایام ویژه ای در دو سال اخیر است، حرکت می کنیم.

مفیدی یادآور شد: از همه همکارانم تقاضا دارم که برای ارائه خدمات به مردم از همه ظرفیت های تکنیکی، فنی و اخلاقی خود استفاده کنند و ما مدیران گروه صنعتی ایران خودرو نیز در ایام عید به صورت کشیک فعالیت کرده و در هر سطحی نیاز باشد در خدمت مشتریان خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت ایساکو در پایان گفت: امیدواریم همه همکارانم در این ماموریت خطیر موفق به جلب رضایت مشتریان شده و ما مدیران گروه صنعتی ایران خودرو پس ارائه خدمات خوب به مشتریان موفق به جلب رضایت همکاران و در نهایت سهامداران خود شویم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *