
تصویر روز: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی، از مسیر مواصلاتی تهران- قم و نمایندگیهای شهر قم بازدید کرد.
بابک سلاجقه، علاوه بر بازدید حضوری از شماری از نمایندگیهای مجاز، با حضور در مسیر خروجی تهران- قم نحوه خدمترسانی همکاران امدادخودروایران را مورد بررسی قرار داد.
وی ضمن بازدید از نمایندگیهای کشیک شهر قم، گفت: بیشتر مشتریان مراجعهکننده به تعمیرگاهها در ایام تعطیلات، مسافر هستند، بنابراین باید بهترین خدمات را در اسرع وقت دریافت کنند و تمام تلاش ما این است که خاطره خوشی از خدمات پس از فروش ایرانخودرو در اذهان هموطنان بماند.
گفتنی است، علاوه بر نظارت میدانی مدیران ستادی، مدیران دفاتر منطقهای ١١ گانه ایساکو در سراسر کشور نیز ضمن بازدید و پایش، اقدامات و هماهنگیهای لازم را برای پشتیبانی در راستای تسریع ارایه خدمت به مشتریان بهعمل میآورند.
ایساکو با همکاری شرکت امدادخودرو ایران با حضور ٣٢٧ نمایندگی کشیک و ٢١٦٠ اکیپ ثابت و سیار امدادی طرح خدمترسانی نوروز ١٤٠١ را از ٢٥ اسفند آغاز کرده و تا روز ١٤ فروردین ماه در سراسر کشور اجرا خواهد کرد.
هموطنان در صورت نیاز به خدمات خودرویی میتوانند با شماره تلفن ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته یا از طریق اپلیکیشن ایساکو، از این خدمات بهرهمند شوند.
مطالب مرتبط

دور چهارم گفتگوهای غیرمستقیم با آمریکا یکشنبه آغاز میشود
19 اردیبهشت 1404
ترامپ: آمادهام تعرفه کالاهای چین را به ۸۰ درصد کاهش دهم
19 اردیبهشت 1404
اصلاح نگاه ذینفعان مختلف به نظام بانکی ضروری است
19 اردیبهشت 1404
واکنش پلیس به استفاده از دوربینهای چهرهخوان در معابر
19 اردیبهشت 1404
۲۰ هزار موتورسیکلت بنزینی با برقی جایگزین میشود
19 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید