
تصویر روز: ماموریتهای روابط عمومی از لایههای گوناگونی برخوردار است و مدیریت چالشها از مهمترین مسئولیتهای این حوزه به حساب می آید.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بینالملل بیمه مرکزی، پرویز خسروشاهی که در آیین تکریم و معارفه مدیران این اداره کل با اعلام این مطلب افزود: مجموعه روابط عمومی به عنوان یک هنر ارتباط گستر و حرفه تمام وقت میتواند ارتباطات درون و برون سازمانی را هدایت کند.
در این نشست، مصطفی زندی_ مدیرکل پیشین روابط عمومی و امور بین الملل نهاد ناظر صنعت بیمه با اشاره به روند طبیعی تغییرات اداری از اعتماد روسای کل بیمه مرکزی در هشت سال گذشته قدردانی کرد و گفت: نگاه توسعه محور و فرهنگسازانه مجموعه روابط عمومی با همراهی مجدانه و صمیمانه مدیران ارشد سازمان امکانپذیر است و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.
وی با تقدیر از همکاران روابط عمومی، دستاوردهای هشت سال گذشته را محصول کار گروهی و حرکت جمعی فرهیختگان این حوزه عنوان کرد.
در ادامه این نشست، رئوفی با قدردانی از ایشان به ضرورت ادامه روند فرهنگسازی و اطلاعرسانی شفاف در نهاد ناظر صنعت بیمه تاکید کرد و گفت: فعالیتهای روابط عمومی در خدمت صنعت بیمه و در راستای شناساندن جایگاه بیمه مرکزی به عنوان نهاد تنظیمگر و فرهنگسازی برای محصولات و خدمات بیمهای نوین و همچنین افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور خواهد بود.
وی در پایان از لزوم تحول در آموزش و اطلاعرسانی صنعت بیمه و بازیابی جایگاه این صنعت در اقتصاد کلان اشاره کرد و افزود: برای فرهنگسازی متناسب و هدفمند باید تمامی ذینفعان بیمه همراه شوند و فعالیت و در قالب یک راهبرد شفاف صورت گیرد.
گفتنی است با حکم رئیس کل بیمه مرکزی، مصطفی رئوفی به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل منصوب شده است.
شایان ذکر است در این حکم بر مواردی نظیر بهرهگیری از تجربیات موجود، تبادل نظر با صاحب نظران و انجام امور محوله و ایجاد بستر مناسب برای تحقق تعهدات و اهداف صنعت بیمه و مرکزی جمهوری اسلامی تاکید شده است.
مطالب مرتبط

اصلاحات دفترچه راهنمای کنکور امروز منتشر میشود
15 شهریور 1404
آغاز مرحله جدید پرداخت کالابرگ از چهارشنبه
15 شهریور 1404
رکورد تولید ۱۱۴۰ دستگاه موتور در مگاموتور شکسته شد
15 شهریور 1404
تهدید ترامپ به اقدام تجاری علیه اتحادیه اروپا
15 شهریور 1404
دیدگاهتان را بنویسید