حسن پور: وظیفه بسیج رفع موانع تولید و تجارت است

bc307a4d 9b3c 456e 9b1c c997c41d679e

 

تصویر روز: با حضور رئیس سازمان بسیج اصناف ، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور دفتر بسیج اتاق بازرگانی،صنایع،معادن وکشاورزی اراک افتتاح شد.

به گزارش تصویر روز دکتر غلامرضا حسن پور در این مراسم اعلام کرد: راه اندازی بسیج تجاروفعالان اقتصادی درسراسرکشور مقدمه تشکیل بسیج جهانی مدنظر امام خمینی (ره) است.

دکتر حسن پور در ادامه با اشاره به اقداماتی که با کمک بسیج تجار در بازارهایی نظیر سوریه، عراق و روسیه انجام گرفته است، اظهارداشت: یکی از وظایف ما، حفاظت از بخش ‌خصوصی و بزرگان این حوزه از آسیب است.

به گفته وی کمک به بنگاه‌های کوچک برای رشد و توسعه و حضور در بازار های منطقه از جمله برنامه‌هایی است که توسط بسیج تجار بدون دخالت در امور تجاری دنبال میشود.

حسن‌پور افزود: در بحث مانع‌زدایی کارها با جدیت دنبال می‌شود و به کمک بسیج اتاق‌های بازرگانی در استان‌ها به دنبال شناسایی موانع و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی هستیم.

رئیس سازمان بسیج اصناف و تجار کشور در اراک خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌هایی نیز با دولت منعقد کرده‌ایم که بتوانیم با شناسایی موانع و مشکلات واحدهای تولیدی، صنعتی و اقتصادی، عمده مشکلات واحدها را برطرف کنیم و در این زمینه از تمام توان و تلاش خود استفاده خواهیم کرد.

او با اشاره به مهم‌ترین اقدامات بسیج تجار کشور بیان کرد: از اهم مواردی که به دنبال آن هستیم، سرمایه در گردش برای واحدهای تولیدی، کاهش بروکراسی‌های اداری و بانکی، چاره اندیشی برای کمبود مواد اولیه و بازار فروش که از ظرفیت‌های موجود باید به نحو احسن در این زمینه استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *