تصویر روز: نشست خبری ویژه خدمات اربعین گروه صنعتی ایران خودرو با حضور خبرنگاران رسانه های گروهی و جمعی از مدیران این شرکت برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری – تحلیلی تصویر روز در این کنفرانس خبری مهندس سید رضا حسینی مدیرعامل موفق و پاسخگوی ایساکو که طی مدت زمان حضور خود در این شرکت کارنامه قابل قبولی نیز از خود بجای گذاشته به سوالات خبرنگاران در خصوص خدمات امدادی اربعین و سایر موضوعات پاسخ گفت.
زمان آغاز طرح ویژه خدمات اربعین
مهندس حسینی اظهارداشت: این طرح از ۲۶ آبان لغایت سوم آذر ماه به مدت یک هفته اجرا می شود. به گفته وی برای اجرای این طرح ۱۹۹ اکیپ امدادرسانی شامل ۲۰ نمایندگی، ۲۰ فروشگاه مجاز، ۲ تعمیرگاه صحرایی، ۱۵۷ خودرو و موتور امدادرسان، کانکس و خودروبر تجهیز شده است.
وی از تامین اقلام مورد نیاز این طرح از ۳ ماه گذشته خبر داد و گفت: قطعات یدکی مورد نیاز هفته گذشته به مناطق مرزی ازسال شده و ستاد اجرایی درحال سرکشی و نظارت قبل از آغاز مراسم اربعین است.
نظارت ویژه بر روند اجرای طرح
وی تاکید کرد: در روزهای اجرای طرح نیز به صورت محسوس و نامحسوس بازرسی کاملی بر مسیرها و نمایندگی ها خواهیم داشت تا به این سطح از حضور مردم خدمات شایانی را ارایه کنیم.
حسینی افزود: با همکاری استاندار ایلام و خوزستان و براساس بررسی های صورت گرفته، مرز مهران پرترددتر از سایر مسیرها شناسایی شده و حدود ۶۰ درصد از امکانات امدادرسانی در این مسیر مستقر شده است.
حمل رایگان خودرو
مهندس حسینی با تاکید بر رایگان بودن حمل خودرو امدادخواه و تخفیف ۲۰ درصدی خدمات تعمیرگاهی افزود: در دو نقطه صفر مرزی مهران و شلمچه تعمیرگاه صحرایی ایجاد کرده ایم.
آموزش امدادگران عراقی
مدیر عامل ایساکو تامین و تجهیز خودروهای امدادی و چادرهای صحرایی در خاک عراق را از دیگر اقدامات بهبود خدمت رسانی در اربعین امسال دانست و گفت: قطعات مورد نیاز این شبکه هم ارسال شده و امدادگران عراقی برای ارایه خدمات مطلوب آموزش دیده اند. وی در عین حال تاکید کرد: برای بهبود کیفیت و افزایش سرعت خدمت رسانی یکی از همکاران امدادخودرو در کنار نیروی عراقی حضور خواهد داشت.
وی تاکید کرد: برای نخستین بار در کشور عراق نیز ۵ اکیپ امدادی و ۵ خودروی امدادی در مسیر کربلا به نجف نیز به دارندگان محصولات ایران خودرو خدمات ارایه خواند داد.
اینترنت رایگان
مدیرعامل ایساکو ارایه خدمات وای فای رایگان در سطح مناطق مرزی را از دیگر خدمات ویژه به زائران عراق عنوان کرد و گفت: هموطنان می توانند از فضای مجازی با پهنای باند و سرعت بالا بهره مند شوند.
وی ادامه داد: توسعه و گسترش نرم افزار موبایل اپلیکیشن ایساکو را نیز در این مراسم برنامه ریزی کرده ایم.
طراحی لباس ویژه برای پرسنل ایساکو
به گفته مهندس حسینی برای پرسنل ایساکو لباس های ویژه ای نیز طراحی شده است. وی افزود: این لباس فرم متناسب با ایام اربعین حسینی طراحی و در اختیار کارکنان این شرکت قرار گرفته است.
مسئولیت های اجتماعی ایران خودرو
حسینی ارایه خدمات به سایر خودروهای امدادخواه براساس مسئولیت های اجتماعی ایران خودرو را از دیگر برنامه های ایساکو عنوان کرد و گفت: این شرکت آمادگی دارد تا در صورت افزایش تعداد زائران امکانات امدادی خود را نیز افزایش دهد.
وی در پایان گفت: مسئولیت های اجتماعی گروه صنعتی ایران خودرو ما را موظف می کند تا در این مراسم معنوی، با پیش بینی، برنامه ریزی و نظارت مستمر بر اجرای درست طرح امدادی حضور فعالی داشته و به عزاداران حسینی خدمت رسانی کنیم.
دیدگاهتان را بنویسید