تصویر روز: در نشست مشترک مسئولان شعبه بانک ایران زمین و بیمه آرمانِ اصفهان، مسائل بانک و بیمه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی این دیدار که به میزبانی محمدرضا سبزواری مدیریت شعب استانهای اصفهان، قم،مرکزی و چهارمحال و بختیاری در محل ساختمان بانک ایران زمین صورت گرفت، میلانی زاده مدیریت شعب بیمه آرمان استان اصفهان به تشریح اهداف بیمه پرداخت و گفت: ما روابط خود را با بیمه گذاران براصول نیازها و خواسته های مشتریان استوار نموده ایم که این رابطه باعث شده است محصولات بیمه ای جدید مانند: بیمه تکافل، زندگی و سرمایه آتیه و انواع دیگر بیمه را در برنامه خود بگنجانیم و در شبکه ای با ۸۰۰ نمایندگی در سراسر کشور ارائه دهنده انواع بیمه باشیم. و با نو آوری و تنوع محصول و طراحی بیمه های جدید متناسب با بازار آمادگی داریم با ارگانهای مختلف همکاری سازنده داشته باشیم.
محمدرضا سبزواری در ادامه با بیان اینکه مشتری مداری از اصول اولیه بازار کسب و کار است افزود: بانک و بیمه دارای شباهت های بسیاری هستند و بسط و توسعه مدیریت ریسک در کلیه وجوه سرمایه گذاری و استفاده بهینه از منابع مالی و مدیریت مطلوب بازدهی بیشتری را به دنبال خواهد داشت و زمینه ساز پویایی سازمان ها می گردد.
وی در ادامه با تشریح خدمات متفاوت بانک ایران زمین، تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان را یکی از عوامل اصلی اعتماد مشتریان و نقطه عطفی برای سود آوری دانست. و در پایان جلسه در خصوص مسائل بانک و بیمه به بحث و تبادل نظر پرداختند.
دیدگاهتان را بنویسید