تصویر روز: همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور مدیران ارشد بانک ملت، از دو محصول جدید این بانک رونمایی شد.
به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این مراسم که با حضور دکتر هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل، علی رضا لگزایی عضو هیات مدیره و قائم مقام مدیرعامل، معاونان مدیرعامل، روسای ادارات ستادی و مدیران عامل شرکت های آی تی وابسته به بانک ملت برگزار شد، نماچک ملت و همراه بانک نوین به صورت رسمی معرفی شدند.
نماچک ملت خدمت جدید بانک ملت است که در آن مشتریان در هر ساعت از شبانه روز و بدون مراجعه به شعب می توانند از طریق اسکن کردن چک ها در محل کار خود، نسبت به وصول آنها اقدام کنند.
بی نیازی به مراجعه حضوری به بانک، امکان واگذاری چک ها در هر ساعت از شبانه روز در محل مورد نظر مشتری، اطلاع از آخرین وضعیت چک های واگذارشده، امکان واگذاری چک های روز و تاریخ آینده، جمع آوری اصل برگ چک های واگذاری از سوی بانک و ارائه رایگان خدمات نماچک، از ویژگی ها و مزایای خدمت جدید بانک ملت است.
این خدمت در مرحله نخست برای شرکت ها، موسسات، سازمان ها، ادارات و … که دارای حجم قابل ملاحظه ای از چک های واگذاری هستند ارائه خواهد شد. همراه بانک نوین هم نسخه جدیدی از همراه بانک ملت با معماری، فناوری و امکانات جدید است که خدمات جدید و منحصر به فردی روی آن بارگذاری شده است.
توسعه سامانه همراه بانک برای دسترسی به خدمات نوین بانکی بر اساس کارت و حساب، استفاده از تکنولوژیهای بروز نرمافزاری در حوزه تلفن همراه، ظاهر کاربرپسند سامانه همراه بانک متناسب با هویت بصری بانک، دارا بودن الزامات امنیتی لازم در حوزه همراه بانک، ارائه خدمات جدید در حوزه کارت، سپرده، تسهیلات،گزارش گیری و خدمات مربوط به اطلاعات شعب، خودپرداز و … و ارائه خدمات مبتنی بر کارت بدون نیاز به ورود به سامانه برای دارندگان کارت های بانکی عضو شتاب مهم ترین اهداف راهاندازی سامانه همراه بانک نوین ملت است.
بهبود عملکرد سامانه بانکداری متمرکز
با وجود افزایش ۲۰ درصدی تعداد تراکنش های بانک ملت در نه ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، سهم درصد تراکنش های ناموفق از ۱۰ درصد به حدود ۸ درصد کاهش یافته است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در همین مدت سهم درصد این بانک از جرائم تراکنش های ناموفق، از۱۰٫۵ درصد به ۵٫۱ درصد کاهش یافته است. بانک ملت در تعداد تراکنش های ناموفق از جایگاه دوم به جایگاه پنجم جا به جا شده که نشان دهنده عملکرد مناسب سامانه بانکداری متمرکز در سال جاری است.
بر اساس آمار تراکنش های ناموفق ، از شهریور ۹۴، عملکرد سامانه بانکداری متمرکز بانک ملت بهبود یافته و در وضعیت پایداری قرار گرفته است.
در اردیبهشت و مردادماه سال جاری، سوییچ کارت بانک ملت بدون قطعی و میزان جریمه بانک مرکزی صفر ریال بوده است. در همین مدت بانک ملت در جرایم بانک مرکزی از جایگاه دوم به جایگاه پنجم جا به جا شده است.
دیدگاهتان را بنویسید