تصویر روز: بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی مطلوب تر به نیاز مخاطبان، امکان صدور سپهر کارت مجدد با شماره کارت قبلی را فراهم ساخت.
به گزارش تصویر روز این بانک در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان ارتقاء کمی و کیفی خدمات الکترونیکی را در دستور کار قرار داده و در این راستا امکان صدور سپهر کارت جدید با شماره قبلی را فراهم کرده است که این مهم می تواند کاهش هزینه ها، افزایش دقت در عملیات بانکی و … را به همراه داشته باشد.
این گزارش می افزاید؛ بانک صادرات ایران برای جلب رضایت بیشتر مشتریان با هدف فراگیرتر کردن خدمات بانکی آسان و ایمن عرضه محصولات خدمات بانکداری الکترونیک نوین و متنوع را در برنامه خود قرار داده و در این زمینه نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام می کند. بر این اساس تا پایان آذر ماه سال١٣٩۵ بیش از۶۴میلیون انواع کارت الکترونیکی صادر و تحویل مشتریان داده است. استقبال متقاضیان از خدمات کارت های سپهر، رشد ١٧ درصدی تعداد این کارت ها را به دنبال داشته و مجموع تعداد این گونه کارت ها به حدود ۴۵ میلیون کارت رسیده است.
این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارتهای سپهر با توجه به قابلیتهای زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاههای خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاههای پایانه فروش و… را برای مشتریان فراهم میسازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
دارندگان سپهرکارتها میتوانند از خدمات متنوع دستگاههای خودپرداز، خدمت پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک از طریق سامانه صدای سپهر (٠٩۶٠٢)، پایانههای فروش نصب شده در فروشگاههای معتبر سراسر کشور و دستگاههای کارتخوان شعب استفاده کنند.
گفتنی است بانک صادرات ایران با ٢۵٢۵ شعبه در سراسر کشور، نصب و راه اندازی بیش از۵٣٢هزار دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، انجام روزانه حدود ٢٠ میلیون تراکنش آنی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا کرده است.
دیدگاهتان را بنویسید