تصویر روز: شاخص اعتماد مصرف کنندگان در فرانسه، منتشر شده توسط موسسه ملی آمار و مطالعات اقتصادی این کشور در ماه فوریه سال جاری به رقم ۱۰۰ واحد رسیده است.
به گزارش تصویر روز به نقل از یورو نیوز، این برای دومین ماه پیاپی است که این شاخص روندی صعودی دارد و به بالاترین حد خود از سال ۲۰۰۷ می رسد.
داده های این موسسه نشان می دهد درصد افرادی که برای خرید اجناس گران قیمت و یا خرید با حجم بالا آمادگی دارند با رشد همراه بوده است. مصرف داخلی یکی از شاخصهای مهم محرکه اقتصادی در فرانسه محسوب می شود.
دیدگاهتان را بنویسید