تصویر روز: سرپرست مدیریت شعب کرمانشاه گفت : باید دقت شود که با مشتریان مطالباتی نیز همچون سپرده گذران با احترام برخورد شود.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، علی هادی اظهار کرد : پرداخت تسهیلات خرد و به دنبال آن تعدد پروندههای مطالباتی لزوم تلاش بیشتر همکاران را در راستای وصول مطالبات نیاز دارد.
وی در خصوص کنترل تسهیلات پرداختی در قبال سپردهها افزود : کنترل و پیگیری مستمر تسهیلات پرداختی در قبال سپردههای بلندمدت ، نوین و پویا باید بهصورت مستمر و روزانه رصد و بااعتبار سنجی دقیق قبل از اعطاء تسهیلات از به وجود آمدن مطالبات جدید جلوگیری شود .
هادی تصریح کرد : وصول مطالبات و جذب منابع جدید کمک شایانی به تأمین نقدینگی میکند.این مهم باید در دستور کار همکاران قرار گیرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد : روسای شعب عملکرد و وضعیت اقتصادی همکاران خود را کنترل و آنها را به صداقت در کار ، و انجام صحیح امور محوله تشویق و ترغیب کنند.
دیدگاهتان را بنویسید