تصویر روز: مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن با تأکید بر رتبه بندی مشتریان در پرداخت تسهیلات گفت: جذب منابع خرد از مشتریان و شرکتها در اولویت قرار گیرد.
به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن، محمدابراهیم پورزرندی در بازدید از شعب تهران و بیان مطلب فوق افزود: باید رتبهبندی اعتباری مشتریان با توجه به پروندههای تسهیلاتی در دستور کار باشد.
وی تصریح کرد: رتبهبندی مشتریان یکی از ضروریات ارائه تسهیلات است تا تسهیلات پرداختی تبدیل به مطالبات نشود. پورزرندی تأکید کرد: روسای شعب باید به نیاز مشتریان هر منطقه جغرافیایی و اقتصادی توجه کنند.
وی اضافه کرد: با توجه به بافت هر منطقه، استعداد شعب دریکی از عوامل سپردهگذاری یا ارائه تسهیلات خرد و کلان بیشتر است، با برنامهریزی و خزانهداری نوین میتوان توازن را در سطح شبکه برقرار و امتیازات آن را در درجهبندی شعب لحاظ کرد.
پورزرندی اظهار کرد: روسای شعب موظفاند با شناسایی مشتریان کلان شرکتی و تجاری و مطالعه رفتار، میزان منابع، مصارف و معوقات سایر بانکها و مؤسسات همجوار با شعبه، تمرکز بیشتری برای جذب مشتریان داشته باشند.
وی در این بازدیدها به وصول مطالبات بهمنظور بازگرداندن وجوه بلوکهشده به چرخه مالی و ایجاد سود، تأکید و خاطرنشان کرد: پیگیری مستمر پروندهها در هرروز، مذاکره با مشتریان بدهکار و دستیابی به راهکارهای که منجر به حل مشکل بدهکاران میشود، باید در دستور کار شعب باشد.
مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن در این بازدید، با بررسی میزان منابع، مصارف، مطالبات معوق، تعداد پروندههای تسهیلانی، چگونگی مدیریت بازاریابی مشتریان و بررسی نقطهبهنقطه آمار شعب گاندی، جهان کودک، مقدس اردبیلی، تجریش و میرداماد به گفتگو با کارکنان این شعب پرداخت.
دیدگاهتان را بنویسید