تصویر روز: مدیر عامل شرکت ایساکو اعلام کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته در نظر داریم زمان ارایه خدمات به مسافران نوروزی را به ۲۵ دقیقه کاهش دهیم.
به گزارش تصویر روز مهندس سید رضا حسینی با بیان این مطلب افزود: سال گذشته حداکثر زمان انتظار برای ارایه خدمات امدادی ۲۷ دقیقه بود. وی افزود: امسال با توسعه فعالیت ها و امکانات از جمله بکارگیری از تیم امداد موتوری ، در نظر داریم زمان ارایه خدمات به مسافران را از ۲۷ به ۲۵ دقیقه کاهش دهیم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر میانگین انتظار برای دریافت خدمات امدادی ۳۰ دقیقه است ، به عبارتی امدادگران ایران خودرو با برنامه ریزی صحیح و دقیق ، زمان خدمت رسانی خود به مشتریان را به کمتر از استاندار دهای جهانی رسانده اند.
مدیر عامل ایساکو در پاسخ به سوال خبرنگار تصویر روز در خصوص امدادگران متفرقه نیز گفت: من معتقدم باید توانمندی و حضور خود را به حدی افزایش دهیم تا دیگر هیچ یک از مشتریان تمایلی به بهره مندی از امدادگران متفرقه نداشته باشند.
وی از مردم درخواست کرد در صورت نیاز به خدمات امدادی با استفاده از خطوط و کانالهای ارتباطی رسمی اعلام شده ، از خدمات امدادگران رسمی و مجاز این شرکت بهره مند شوند.
مهندس حسینی در ادامه اعلام کرد: اولویت ارایه خدمات با محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو است ، اما به تمام همکاران خود توصیه کرده ایم که بر اساس وظیفه انسانی و اجتماعی خود ، به تمام خودروهایی در جاده مانده بدون در نظر گرفتن برند خودرو ، خدمات لازم را ارایه نمایند.
مدیر عامل ایساکو همچنین تاکید کرد: با توجه به لزوم ارایه خدمات تعمیرگاهی به مشتریان در برخی از مسیرهای پرتردد همچون اتوبان قم، فیروزکوه، چالوس، و هراز پایگاه های امدادی صحرائی به صورت شبانه روزی ایجاد شده که نیروهای مجرب تعمیرگاه های مجاز ایران خودرو با قطعات مناسب آماده خدمات رسانی به امدادخواهان هستند.
به گفته وی لیست نمایندگی ها و فروشگاه های ایساکو در پایگاه اینترنتی این شرکت و ربات تلگرام irankhodro_report اعلام شده است.
وی تصریح کرد: برگزاری مسابقه عکاسی برای دارندگان محصولات ایران خودرو نیز از دیگر برنامه های ایساکو در طرح امداد نوروزی امسال است که مالکان می توانند از طریق کانال ربات تلگرام به آدرس irankhodro_report در جشنواره عکاسی با عنوان «نوروز، سفر و ایران خودرو» شرکت کنند.
دیدگاهتان را بنویسید