7f551ab2 557f 4623 9a15 17b91eeef3af

امدادهای اصل را چگونه بشناسیم؟

تصویر روز: مدت هاست در فضاهای مجازی و خبری هشدارهای جدی به تمامی رانندگان در خصوص خطرهای احتمالی امداد های متفرقه داده می شود. اما حالا که درد معرفی شده، درمان کجاست؟ به چه کسی اطمینان کنیم؟ با کجا تماس بگیریم؟ چه قدر هزینه پرداخت کنیم؟ کدام اصل است؟از چه راهی اصل را پیدا کنیم؟

امداد خودرو ایران را می شناسید؟

شرکت امداد خودرو ایران در اواخر اسفند ۱۳۷۸ در پی سیاست تکمیل زنجیره خدمات پس از فروش گروه صنعتی ایران خودرو تاسیس شد. از آنجائیکه در زمان تاسیس شرکت، هیچ الگوی داخلی جهت ارائه خدمات امدادی به خودروها در کشور وجود نداشت، این شرکت فعالیت خود را با ماموریت ارائه خدمات امداد سیار به دارندگان محصولات ایران خودرو آغاز کرد. پس در نخستین قدم به این نکته توجه کنید که نام امداد خودرو ایران نه پیشوندی دارد و نه پسوندی. تنها امداد خودرو ایران.

با کجا تماس بگیریم ؟
امداد خودرو ایران سالها پیش با هدف امدادرسانی شبانه روزی در سراسر کشور به هموطنان ایجاد شده و دارندگان خودرو های ایران خودرو می توانند برای دریافت هرگونه خدمات امدادی صرفا با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ – که برچسب آن روی شیشه عقب خودروها نصب و یا روی کارت اشتراک مشتریان درج شده- تماس بگیرند تا پس از دریافت مشخصات خودرو و محل امدادخواه، توسط مرکز تماس، هماهنگی‌های لازم برای اعزام امدادگر صورت گیرد.

پس تنها شماره تماس برقراری ارتباط با امداد خودرو ایران شرکت خدمات امدادی ایران خودرو در سراسر کشور تنها و تنها ۰۹۶۴۴۰ است.

one
منتظر چه کسی باشیم ؟
تماس شما با امدادخودرو ایران یکی از ۴۵۰۰ تماس ورودی برای دریافت امداد از این شرکت است. پس از تماس امدادخواه و دریافت کد پیگیری، از طریق شماره ۳۰۰۰۳۰ پیامکی با عنوان “امدادگر با کد-برای مثال V457- اعزام شده است” برای شما ارسال خواهد شد تا در زمان تقریبی اعلام شده توسط مرکزتماس، امداد در محل حاضر شود. شماره پیامک هم ۳۰۰۰۳۰ که باید دقت نظر داشته باشیم.
لازم به توضیح است این زمان در امداد خودرو ایران با استاندارهای جهانی قابل مقایسه بوده و میانگین زمان رسیدن امدادگر بین ۲۰ الی ۳۰ دقیقه به محل مورد نظر امدادخواه خواهد بود. گفتنی است این زمان با اتکا به ۱۴۶۰ ناوگان امدادی مجرب و متخصص در سراسر کشور امکان‌پذیر شده است.
two

بعد از ثبت و اعزام امداد به سوی امداد خواه، امدادگر دوره دیده با لباس و مشخصات به همراه کارت شناسایی معتبر با کد قید شده و دورنویسی امداد خودرو ایران بر روی خودرو در محل مورد نظر حاضر می شود.

تمامی این امدادگران دوره های فنی عیب‌یابی امداد سیار، ضوابط، مقررات امداد، کارت طلایی و گارانتی را گذرانده و همچنین اشراف کامل به خودروی معیوب و در راه مانده دارند که قبل از ورود ایشان به ناوگان امدادی توسط اداره آموزش امداد خودرو ایران انجام می‌پذیرد.
در نتیجه هر شخصی که مدعی شد از طرف امداد خودرو ایران آمده است به او اطمینان نکرده و موارد فوق را حتما بررسی کنید.
آیا همه ایرادات در محل قابل رفع است؟
تلاش و الویت امدادگران این شرکت برآن است تا در صورت امکان خودرو در محل راه اندازی و رفع عیب شود اما در صورت وجود ایرادهایی که رفع آنها احتیاج به زمان و ابزارآلات تخصصی‌تر داشته باشد، خودرو به محل مورد نظر مشتری حمل می شود. در صورت نیاز به حمل خودرو در هماهنگی امدادگر با مرکز تماس و ثبت “امداد حمل” برای هماهنگی خودروبر و در صورت تقاضای مشتری، تخصیص وقت نمایندگی برای امدادخواه انجام می‌شود.
حمل خودرو نیز طبق تعرفه اعلام شده از سوی مرکزتماس و با رعایت کلیه اصول حمل مدون در این شرکت انجام خواهد شد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد تا به علت استفاده از خودرو برهای متفرقه در جاده متحمل هزینه های بی موردی چون شکستگی سپر و یا خم شدن درب موتور شده باشید.

اگر به هر دلیل به هزینه های حمل و خودروبر اطمینان نداشتید مجددا با ۰۹۶۴۴۰ تماس گرفته و از کارشناسان این مرکز هزینه را استعلام کنید.

three
فاکتور فراموش نشود!
از دیگر نکات حائز اهمیت، ارائه فاکتور رسمی امدادخودرو ایران به مشتری است. پس از اتمام پروسه امداد؛ امدادگر موظف به ارائه یک نسخه از فاکتور خدمات انجام شده به همراه هزینه انجام کار و قطعات تعویضی به مشتری است.
مشتری پس از دریافت فاکتور، در صورت نارضایتی از امداد انجام شده می‌تواند با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ تماس و نارضایتی خود را اعلام تا توسط همکاران ثبت و کد پیگیری دریافت کند. به لطف فرآیندهای مدون امداد خودرو ایران در حوزه بازرسی و رسیدگی به شکایات، تمامی شکایات در دو روز کاری بررسی شده و راه حل مناسب در اختیار مشتری قرار خواهد گرفت.
four
برای اطمینان از اجرای کامل فرآیندهای امدادی، کلیه فعالیت و عملکرد نیروهای این سازمان از قبیل امدادگر، کارشناس و غیره توسط بازرسان مجرب پایش شده تا قبل از بروز هرگونه آسیب و یا مشکل احتمالی برای مشتریان گرامی، موضوع مرتفع شده و بهترین خدمات به هموطنان عزیز ارائه شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *