
تصویر روز: سرپرست مدیریت شعب استان مرکزی گفت : گستره حوزه ذینفعان موسسه ، این الزام را ایجاد میکند که فرهنگ پاسخگویی به نیازهای بازار و مشتریان بیشازپیش نهادینه شود .
سعید میرزائی با اشاره بهضرورت و اهمیت شناخت نقاط قوت و ضعف سازمان اظهار کرد: موفقیت با توجه به افزایش رقابت بینبانکی، با برنامهریزی دقیق علمی و عملی، استفاده از ظرفیتهای موجود و تقویت جایگاه کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی امکانپذیر میشود.
وی افزود : کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی باید در ساماندهی و نظاممند کردن فرآیندهای ارتباط با مشتریان و مخاطبان موسسه پیشرو باشند و برای ایفای این وظیفه باید دانستهها و مهارتها را بروزتر کرده و به تبادل تجربه و نظاممند ساختن فعالیتها بپردازند.
میرزائی اولین قدم در بازاریابی را تغییر رفتار کارکنان عنوان کرد و گفت: دقت نظر در حوزه کاری ، مشاهده حوزه فعالیت سایر رقبا و معرفی خدمات الکترونیک وظیفه تکتک همکاران است.
وی با تأکید بر اینکه بازاریابی باید از شعب شروع شود خاطرنشان کرد: همکاران در شعب باید با همفکری و همافزایی برای رسیدن به اهداف سازمانی نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
مطالب مرتبط

اعلام مراکز دریافت خسارت بیمه ملت در استان هرمزگان
11 اردیبهشت 1404
جزئیات فروش ارز زائران حج تمتع ۱۴۰۴
11 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید