گردهمایی ۵۰۰جراح مغز و اعصاب جهان در تهران

تصویر روز: معان علمی و فناوری رئیس جمهوردرکرمان  اعلام کرد: جراحان مشهور مغز و اعصاب جهان به زودی در تهران گردهم می آیند.

معان علمی و فناوری رئیس جمهور امروز در سفر با پروفسور سمیعی رئیس انجمن جهانی جراحان مغز و اعصاب به کرمان در جمع دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان گفت: کنگره بزرگ جراحان مغز واعصاب اواخر فروردین آینده در تهران برگزار خواهد شد و بیش از ۵۰۰ جراح مغز و اعصاب از نقاط مختلف جهان در این کنگره حضور خواهند داشت.

سورنا ستاری همچنین با قدردانی از تلاش های علمی پروفسور سمیعی برای شناساندن فرهنگ و توانمندی های علمی ایران به جهانیان گفت: کشور با واردات ، تفکر نفتی و فرهنگ بچه پولداری به جایی نخواهد رسید و برای رسیدن به توسعه ، باید تلاش کنیم به بالاترین دانش و فناوری دست یابیم .

در سفر پروفسور سمیعی رئیس انجمن جهانی جراحان مغز و اعصاب به استان کرمان ، تفاهم نامه راه اندازی بنیاد علمی پژوهشی پروفسور سمیعی در کرمان امضاء شد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، پروفسور سمیعی همچنین از مرکز بین المللی علوم اعصاب شناختی کرمان در اتوبان هفت باغ بازدید کرد و سپس برای امضای یک تفاهم نامه اقتصادی به منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید رفت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *