تصویر روز: سرپرست مدیریت شعب یک تهران با تاکید بر اولویت های ثامن در حوزه مشتری مداری، اولویت مهم شعب را بازاریابی، جذب و جلب اعتماد مشتریان دانست.
به گزارش تصویر روز، ناصر سیفی در نخستین جلسه بازاریابی سال ۹۶ گفت: ساماندهی نیازهای مشتریان را تنها با برنامهریزی و ترسیم استراتژی مطلوب امکانپذیر دانست.
سیفی افزود: بازاریابی یکی از ارکان مهم سازمانها است که این روند در ثامن بر اساس استانداردهای روز در حال شکلگیری است.
همایون کیوانشکوهی کارشناس بازاریابی سرپرستی مدیریت شعب یک تهران نیز در این نشست گفت: روشهای نوین بازار داری و بازاریابی سرفصل های مهم این نشست بود که با بهره گیری از مدلswot توانسته ایم با به چالش کشیدن موسسه ، نسبت به شناسایی نقاط ضعف ،قوت ، فرصتها و تهدیدها نائل شویم.
وی افزود: بازار اقتصادی و مالی نیازمند نیازسنجی دقیق و همهجانبه مشتریان است و در این حوزه ثامن، باید بهگونهای نسبت به طراحی محصول اقدام شود که تمایل و توجه بخشی از جامعه را پوشش دهد.
کیوانشکوهی با تأکید بر اهمیت موضوع ارتباط با مشتری در شعب ثامن خاطرنشان کرد: ایجاد روابط صحیح و تیزهوشانه کارکنان در شعب یک ضرورت است که نیازمند برخورداری از مهارتهای ارتباطی با مشتریان است، از همین رو باید دقت نظر بیشازپیش همکاران در شعبه مد نظر قرار گیرد.
دیدگاهتان را بنویسید