تصویر روز: در راستای ارتقاء سطح رضایت مشتریان، چابکسازی و بهبود فرآیندهای ارتباطی و عملیاتی مرتبط با مشتریان، سامانه همراه خدمات پس از فروش ایرانخودرو رونمایی شد.
سامانه همراه ایساکو، همراستا با دیگر روشهای اطلاعرسانی همچون وبسایت و سامانه پیامکی و سایر روشهای ارتباطی نوین و به منظور تسریع در استفاده از خدمات این شرکت طراحی شده و نسخه جدید آن، در نمایشگاه خودرو تهران، به مشتریان گروه صنعتی ایرانخودرو معرفی شد.
با توجه به نفوذ رو به توسعه تلفنهای هوشمند در سطح جامعه، راهاندازی این سامانه (اپلیکیشن)، باعث بهرهبرداری آسانتر و سریعتر دارندگان محصولات ایرانخودرو از خدمات پس از فروش است.
مشتریانی که این «موبایلاَپ» (mobile app) را روی تلفن همراه خود نصب کنند، میتوانند از امکانات متنوع، از جمله نوبتدهی تعمیرگاهها، اطلاع از طرحهای مختلف خدماتی و جشنوارهها، فهرست نمایندگیها و فروشگاههای مجاز، آدرس و نقشه آنها، دفترچه راهنمای خودرو، دانستیهای گارانتی و یدکی و اصالت قطعات خریداری شده و … بهرهمند شوند.
این اپلیکیشن بر روی سیستمهای عامل iOS و اندروید قابل اجراست و مشتریان عزیز میتوانند برای دریافت سامانه به پایگاه اطلاعرسانی شرکت ایساکو به آدرس www.isaco.ir مراجعه و همچنین، راهنمای کاربری را نیز مطالعه کنند. این سامانه با اسکن کدهای QR زیر نیز به صورت مستقیم قابل دریافت است. نسخههای جدید این اَپ، با سرویسهای خاص، به زودی به روزرسانی و ارایه خواهد شد
دیدگاهتان را بنویسید