kazempor

رشد چشمگیر شاخص تاثیرگذاری بانک تجارت در اینستاگرام

تصویر روز: بر اساس تحلیل شبکه اجتماعی اینستاگرام، شاخص تاثیرگذاری محتوای صفحه رسمی بانک تجارت در این شبکه از ابتدای فعالیت این صفحه تاکنون، رشد چشمگیری داشته است.

به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، ابراهیم کاظم پور سخنگوی این بانک با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: باتوجه به گستره مخاطبان بانک تجارت در شبکه ها و پیام رسان های اجتماعی، تولید محتوا و پاسخگویی به کاربران در صفحات بانک، مخاطب محور و بر اساس رفتار تعاملی با کاربران انجام می شود.

وی برنامه ریزی براساس اطلاعات و تحلیل های ارایه شده توسط شبکه های اجتماعی را یکی از بهترین روش های دستیابی به اهداف روابط عمومی و فروش خدمات بانکی دانست و تاکید کرد: با تغییرات گسترده و پُرشتاب شبکه های اجتماعی اکنون تحلیل هایی که خود این شبکه ها در خصوص مخاطبان ارایه می دهند به خوبی می تواند وضعیت تعاملی و تاثیرگذاری محتوای تولید شده را نشان دهد. به طور مثال در شبکه اجتماعی اینستاگرام از ابتدای سال ۹۶، تصاویر کاربرانی که در جشنواره نوروزی بانک شرکت کردند با شاخص تاثیرگذاری بیش از ۱۱۰۰۰، ویدیوهای حوزه مسئولیت اجتماعی بانک با شاخص تاثیرگذاری بیش از ۹۰۰۰، محتوای تصویری مربوط به معرفی شعب بانک تجارت با شاخص تاثیرگذاری بیش از ۸۵۰۰، معرفی کارت هدیه باشاخص تاثیرگذاری بیش از ۸۰۰۰، هشدارهای امنیتی با شاخص تاثیرگذاری بیش از ۷۵۰۰ و ویدیوهای آموزشی موبایل بانک تجارت با شاخص تاثیرگذاری نزدیک به ۷۰۰۰ کاربر، نشان می دهد گرایش کاربران در صفحه نهادی مالی مانند بانک تجارت شامل چه حوزه هایی می شود.

سخنگوی بانک تجارت ضمن دعوت از کاربران و دنبال کنندگان صفحات این بانک در فضای مجازی به افزایش تعامل با بانک تجارت گفت: اکنون به مدد پیشرفت فناوری، بستر مناسبی برای مشتریان بانک ایجاد شده که بتوانند در سریع ترین زمان ممکن، پاسخ سوالات خود را از سوی بانک دریافت کنند. ضمن اینکه این امر برای ما به عنوان یک بانک تجاری نیز رهیافتی برای بهبود و توسعه خدمات محسوب می شود.

کاظم پور با اشاره به افزایش روزافزون کاربران در شبکه های مجازی افزود: برخی شاخص ها مانند افزایش دنبال کننده از جمله موضوعاتی است که چنانچه معنادار نباشد، نه تنها برای نهادهای مالی و بنگاه های اقتصادی دستاورد محسوب نمی شود بلکه می تواند اطلاع رسانی و تبلیغات در حوزه فضای مجازی را دچار اختلال کرده و اطلاعات صحیحی را برای برنامه ریزی های بعدی با هدف هدایت کاربر به نقطه فروش خدمات بانکی در اختیار سازمان قرار ندهد.

بانک تجارت برنامه توسعه حضور در شبکه ها و رسانه های اجتماعی را از دوسال پیش همراستا با تحولات فناوری های روز آغاز کرده و در حال حاضر در شبکه اجتماعی اینستاگرام به صورت ۲۴ ساعته طی هفت روز پاسخگوی بیش از ۲۳۵۰۰ کاربر این شبکه می باشد. ربات تلگرامی این بانک نیز بیش از ۱۰۰۰۰ کاربر فعال دارد که خدمات مختلف این بانک را دنبال می کنند. همچنین کاربران می توانند از طریق نشانی http://www.telegram.me/tejaratbank۲ به کانال رسمی تلگرامی این بانک دسترسی پیدا کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *