تصویر روز: بیمه سرمد بالاترین میزان رشد به لحاظ ظرفیت مجاز نگهداری را در صنعت بیمه به خود اختصاص داد
نشست مشترک معاونین، مدیران و روسای شعب بیمه سرمد با حضور دکتر اسماعیل دلفراز، مدیر عامل، معاونان و مدیران بیمه سرمد، در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه سرمد، مدیر عامل این شرکت در این نشست با بیان اینکه بر اساس آمارهای منتشره توسط پایگاه اطلاعرسانی مقررات و نظارت بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، شرکت بیمه سرمد با ۱۵۰٫۱۴ درصد رشد در ظرفیت مجاز نگهداری، بالاترین میزان رشد در این حوزه در صنعت بیمه را به خود اختصاص داده است، گفت: ظرفیت مجاز نگهداری این شرکت در سال ۹۴، ۱۲۴ میلیارد ریال بود که این میزان در سال ۹۵ به ۳۱۱ میلیارد ریال افزایش یافت.
دکتر اسماعیل دلفراز، با اشاره به اینکه ظرفیت نگهداری در شرکتهای بیمه، میزانی از ریسک، متناسب با توان مالی شرکت است که شرکت بیمه میتواند در هر رشته، بازار و منطقه قبول کند، اعمال مدیریت صحیح ریسک را به عنوان یکی از مهمترین اهداف بیمه سرمد برشمرد.
رشد ۱۲۰ درصدی پرتفوی در ۵ ماهه نخست سال جاری
وی همچنین در این نشست از رشد ۱۲۰ درصدی پرتفوی شرکت در ۵ ماهه نخست سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و افزود: بخش عمدهای از ترکیب پرتفوی جذب شده در بازه زمانی مذکور در رشتههای سودده همچون عمر و حوادث بوده است.
مدیر عامل بیمه سرمد، سرمایه انسانی را قلب تپنده شرکت دانست و تحقق اهداف پیشبینیشده در کلیه رشتهها را مرهون عملکرد مطلوب کارکنان در همه بخشها از یکسو و تعامل مناسب شبکه فروش با ستاد از سوی دیگر عنوان کرد و اظهار داشت: در جهت پیشبرد اهداف و تعالی شرکت میبایست ارتباط دو سویه و سازندهای میان یکایک همکاران وجود داشته باشد.
کاهش زمان پاسخگویی به شکایات مشتریان بیمه سرمد، به کمتر از یک روز
وی در ادامه با بیان اینکه بر اساس آمارهای بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران از طریق سامانه سنهاب، بیمه سرمد در شش ماهه نخست سال جاری موفق به کاهش زمان پاسخگویی به شکایات مشتریان به کمتر از یک روز شد، گفت: این در حالی است که متوسط زمان پاسخگویی در صنعت بیمه، ۱۴ روز است.
مدیرعامل بیمه سرمد از کاهش زمان پاسخگویی به شکایات مشتریان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و افزود: در شش ماه نخست سال گذشته مدت زمان پاسخگویی در بیمه سرمد سه روز بود که با همت کارشناسان امور مشتریان، تا پایان همان سال این میزان به دو روز کاهش یافته و در شش ماهه نخست سال جاری به کمتر از یک روز رسید.
دکتر دلفراز، مشتریمداری، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی درست و صحیح به مشتریان و رسیدگی و پرداخت خسارت به زیاندیدگان در کوتاهترین زمان ممکن را از مهمترین سیاستهای این شرکت عنوان کرد و اظهار داشت: بیمه سرمد این رویکرد را حفظ و ادامه خواهد داد.
دیدگاهتان را بنویسید