تصویر روز: شرکت های بزرگ در قالب مسوولیت های اجتماعی سعی می کنند بخش های از درآمد و عایدی خود را به جامعه تخصیص دهند تا مرحم زخمی از جامعه باشند و هرکدام بخشی از مشکلات جامعه را پوشش می دهند .
بانکداری ایرانی – شرکت های بزرگ در قالب مسوولیت های اجتماعی سعی می کنند بخش های از درآمد و عایدی خود را به جامعه تخصیص دهند تا مرحم زخمی از جامعه باشند و هرکدام بخشی از مشکلات جامعه را پوشش می دهند .
یکی از مهمترین جاهایی که همواره نیاز آن احساس می شده و کمتر به ان توجه شده است فضای آموزشی و فرهنگی در مناطق محروم جامعه است زیرا این مناطق در گذشته از سوی دولت ها کمتر مورد توجه قرار گرفته و این کم توجهیی معضلات زیادی را برای فرزندان این مرز وبوم بوجود اورده است و باید برای جبران آن تلاش کرد .
از طرف دیگر شرکت ها با این اقدام می توانند نسلی را تربیت کنند که در آینده هم برای این مرز و بوم مفید باشند و هم شرکت خدمات رسان را در اذهان نسل آینده بسپارند و این بهترین شیوه تبلیغ در فضای کسب و کار جهانی است . ماندن در قلوب نسل های آینده در دنیای امروز با اقدامات کلیشه ای شرکت ها صورت نمی گیرد بلکه با اعمال خداپسندانه بهتر می توان در اذهان ماند .
به گزارش بانکداری ایرانی ، بیمه آسیا در حرکتی آوانگارد، نادر و جالب توجه ، گامی نو را در بین شرکت ها و بنگاه های اقتصادی بزرگ برداشته و از سال گذشته به جای انتشار سررسیدهای بی مصرف که بعضا در خانه ها انبار می شود مبالغ آن را برای مناطق محروم مصرف کرده و توانسته دلهای فرزندان محروم جامعه را شاد کند .
بیمه آسیا از سال ۹۵ تصمیم گرفت به جای چاپ و توزیع سررسید برای سال ۹۶ مبالغ آن را صرف ارتقای سطح آموزشی و کمک به سطح آموزشی جامعه کند
این اقدام بیمه آسیا از چند مرجع قابل بررسی است نخست اینکه عدم تولید سررسیدهای بی مصرف سبب از بین رفتن جنگل های ایران نمی شود و می طلبد تا دیگر بنگاه های اقتصادی و شرکت ها نیز این رویه را در بپیش بگیرند.
بعد دیگر این اقدام این است که پول سررسید های بی مصرف تبدیل به دفتر و مداد و خودکار برای فرزندان مناطق محروم شده و می تواند بار سنگینی را از دوش دولت بردارد و سطح آموزش را در این مناطق بالا ببرد . و نهایتا اینکه مسولیت اجتماعی یک شرکت معظم به بهترین نحوه ممکن اجرایی شده است .
بر اساس این گزارش ، بیمه آسیا همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید اقدام به توزیع نوشت افزار در شهرهای محروم سیستان و بلوچستان کرد. این کار که در راستای مسولیت اجتماعی و تداوم انجام فرهنگی ، آموزشی با هماهنگی ادارات آموز و پروشش استانها اقدام به این کار خداپسندانه کرده است .
به گزارش بانکداری ایرانی این نوشت افزارها که در در مدارس مناطق محروم سراسر کشور توزیع شد از محل هزینه های انجام نشده برای سررسید سال ۹۶ بوده است و این شرکت نشان داد که تبلیغات تنها خرج های کلیشه ای نیست بلکه می توان با کارهای خداپسندانه نیز در اذهان نسل های آینده باقی ماند .
دیدگاهتان را بنویسید