تصویر روز: نشست خبری آزمون مهارتسنجی سراسری پرسنل نمایندگیهای مجاز ایران خودرو در حوزه خدمات پس از فروش در شرکت ایساکو برگزار شد.
به گزارش تصویر روز در این نشست که با حضور خبرنگاران رسانه های مختلف برگزار شد ، مدیران ایساکو به تشریح نحوه برگزاری این آزمون که در پایان هفته جاری برگزار خواهد شد پرداختند.
حضور ۸۵۰۰ نفر در آزمون کشوری
مدیر شبکه خدمات پس از فروش ایساکو اعلام کرد: این آزمون که مهمترین و بزرگترین امتحان مهارتسنجی در حوزه خدمات پس از فروش در سطح کشور است، امسال نیز با حضور حدود ۸ هزار و ۵۰۰ شرکتکننده به صورت همزمان در دو نوبت صبح و عصر، در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری در ۲۰ حوزه امتحانی سراسر کشور برگزار خواهد شد.
برگزاری آزمون در دو بخش فنی و غیر فنی
به گفته حمیدرضا حقیقت این آزمون از سال ۱۳۸۷ در شرکت ایساکو برگزار میشود و طی آن دانش پرسنل نمایندگیها در دو حوزه فنی و غیر فنی مورد پایش و بررسی قرار میگیرد.
وی افزود: استادکاران فنی (مکانیک، برقکار، جلوبندیکار و گازسوزکار) در آزمون فنی و کارشناسان (مدیر خدمات پس از فروش، کارشناس امور مشتریان، کارشناس پذیرش و مسئول انبار) در بخش غیرفنی این مسابقه فنی حضور می یابند.
انتخاب سوالات براساس موارد مطرح شده توسط مشتریان
وی تصریح کرد: در آزمون امسال، در بخش فنی سعی شده که سوالات بر اساس جدیدترین موارد مطرح شده توسط مشتریان در یک سال اخیر و بر اساس فناوریهای اخیر محصولات شرکت ایرانخودرو باشد. در بخش غیر فنی نیز از آخرین جزوات به روز شده امتحان به عمل خواهد آمد.
اهداف برگزاری آزمون
در ادامه معاون مهندسی و کیفیت ایساکو اظهارداشت: هدف از برگزاری این آزمون علاوه بر ایجاد انگیزه و رقابت در بین پرسنل، بررسی نیازمندیهای آموزشی جدید در حوزه شبکه خدمات پس از فروش و ارتقای سطح مهارتی بر اساس نتایج آن است که در نهایت منجر به افزایش میزان رضایت مشتریان از بدو ورود به تعمیرگاه تا زمان ترخیص خودرو بشود.
ثبت نام اینترنتی
عبدالرضا امیدی یادآور شد: ثبتنام از داوطلبان به صورت اینترنتی و از طریق سایت شرکت ایساکو صورت گرفته و به منظور دقت و صحت در برگزاری آزمون، رؤسای چند مرکز فنی و حرفهای و دانشگاه، در جلسه آزمون حضور خواهند داشت؛ همچنین بیش از ۴۰ ناظر بر اجرای آن نظارت میکنند.
همکاری با دانشگاههای داخلی و شرکت های خارجی در بخش آموزش
وی همچنین افزود: علاوه بر بخش های فنی – مهندسی در حوزه آموزش نیز با شرکت های خارجی همکاری مناسبی داریم.
وی گفت: تلاش می کنیم برای ارتقاء سطح علمی کارکنان به وبژه پرسنل نمایندگیها، از تمام امکانات و ابزار های نوین استفاده کنیم. زیرا معتقدیم ارتقاء سطح علمی پرسنل موجب افزایش کیفیت ارایه خدمات به مشتریان خواهد شد.
معاون مهندسی و کیفیت ایساکو افزود: علاوه بر این در حال حاضر با داشنگاههای شریف ، خواجه نصیر و مرکز مدیریت صنعتی نیز هکاری های مناسبی داریم.
دیدگاهتان را بنویسید