تصویر روز: مدیر بازایابی و شبکه فروش ایران خودرو گفت: استان اصفهان۷ درصد از بازار فروش ایران خودرو را در سال ۹۶ به خود اختصاص داده که این عدد نسبت به مدت مشابه در سال گذشته افزایش یافته است.
به گزارش تصویر روز اهورا گلیاری در نشستی با مدیران نمایندگی های منتخب اصفهان در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه بین المللی خودروی این شهر افزود: بازار اصفهان برای شرکت ایران خودرو یکی از قطب های مهم و مورد توجه است، بسیاری از طرح ها و برنامه های پیش فروش و سیاست های سرمایه گذاری در این بازار آغاز شده است.
وی با اشاره به افزایش نمایندگان حاضر در نمایشگاه نسبت به سال گذشته اظهار کرد: امیدواریم در سال آینده شاهد حضور نمایندگی های بیش تری در نمایشگاه باشیم.
گلیاری افزود: ایران خودرو با توجه به فصل فروش و نقل و انتقال خودرو در دو ماه پایانی سال با اعلام شرایط فروش جذاب در راستای کسب سهم بیشتری از بازار تلاش خواهد کرد.
وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت خودروهای اس یو وی وارداتی و تغییر بحش بندی بازار از یک سو و افزایش تیراژ تولید هایما اس ۷، افزایش پایلوت های این خودرو، افزایش قطعات یدکی و بهبود خدمات پس از فروش از سوی دیگر تاکید کرد: این تغییر بخش بندی بازار باعث گرایش مشتریان به خرید خودروهای اس یو وی ایران خودرو خواهد شد.
مدیر بازاریابی و شبکه فروش، افزایش سهم بازار خودروی کشور را از اهداف ایران خودرو دانست و در این راستا به ارتقا و بهبود ویترین محصولات از طریق ایجاد نمایشگاه های دایمی اشاره کرد و گفت: طبق بخشنامه جدید، نمایندگی ها باید حداقل شرایط تعیین شده برای راه اندازی این نمایشگاه ها را دارا باشند.
گلیاری با تاکید بر بهره گیری از روش های نوین رقابت در بازار و ماندگاری در فضای کسب و کار گفت: لازمه تبدیل روش سنتی فروش به روش های نوین، تغییر استراتژی فروش و ارزیابی ضرورت ایجاد نمایشگاه خودرویی و قابل رقابت مطابق با استاندارد های روز جهانی است.
گفتنی است گروه صنعتی ایران خودرو در چهاردهمین نمایشگاه خودروی اصفهان با عرضه محصولات متنوع خود از سوم تا ششم بهمن ماه در محل نمایشگاه های استان اصفهان واقع در پل شهرستان پذیرای بازدیدکنندگان است.
دیدگاهتان را بنویسید