bargh

اختلال در زندگی مردم البرز با خاموشی‌های بدون برنامه ۳ ساعته

قطع برق بخش خانگی مجددا از هفته ی گذشته بصورت رسمی آغاز شده است، اما زمان خاموشی ها با آنچه در اپلیکیشن «برق من » اعلام شده مغایر است.

تصویر روز ـ طبق اعلام وزارت نیرو، قطع برق بخش خانگی باید بر اساس برنامه‌های اعلامی در سایت شرکت‌های توزیع برق و اپلیکیشن «برق من» باشد، اما پیام های بی شمار مخاطبین بیانگر آنست که بر خلاف اعلام مدیر شرکت توزیع برق البرز و پیامک های ارسالی این شرکت مبنی بر قطع 2 ساعته و هر روزه در زمان معین، با آنچه در واقعیت رخ می دهد، مغایر است. قطعی برق از ۲/۵ ساعت بیشتر است و زمان با آنچه اعلام شده همخوانی ندارد!

در زندگی امروزه که اغلب مردم در آپارتمان‌ها زندگی می‌کنند و تأمین آب شرب به پمپ‌های آپارتمانی وابسته است، با قطعی برق شاهد قطعی آب هستیم، در واقع فقط برق در خانه‌ها قطع نمی‌شود، بلکه به همراه برق، آب حتی تلفن و اینترنت هم قطع می‌شود.

 مردم، بر اساس زمان های اعلامی، مدیریت رفتار دارند که با نزدیک شدن به زمان خاموشی ها از آسانسور استفاده نکنند، آب ذخیره کنند، خودروهای خود را زودتر از پارکینگ خارج یا وارد کنند، با قطعی های بی برنامه مردم دچار مشکل می شوند در آسانسور گیر می کنند، وسایل برقی شان می سوزد و … به همین سادگی دچار خسارت روحی، روانی و مالی می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *