تصویر روز: همزمان با دومین سالروز تاسیس باشگاه مشتریان بانک تجارت از اعضا و شرکت کنندگان در جشنواره های باشگاه مشتریان بانک تجارت تقدیر و جوایز برندگان این جشنواره اهدا شد.
به گزارش تصویر روز به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، در مراسمی که عصر روز پنجشنبه بیست و ششم بهمن ماه با حضور قائم مقام مدیر عامل، رئیس دفتر مدیر عامل، مدیران شعب مناطق تهران، رئیس اداره بازاریابی و روابط با مشتریان، اعضاء هیات مدیره باشگاه مشتریان و کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی مدیریت های شعب سراسر کشور این بانک و جمعی از اعضاء باشگاه مشتریان بانک تجارت برگزار شد، جوایز برندگان بخشهای مختلف جشنواره به آنها اهدا شد.
پیری مدیر عامل باشگاه مشتریان بانک تجارت با گرامیداشت دومین سالگرد تاسیس این باشگاه گفت: باشگاه مشتریان با ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات خود، برنامه های خاصی را در قالب جشنواره های گوناگون برای اعضاء فراهم آورده و توانستیم با همکاری کارشناسان بازاریابی و روابط عمومی مدیریت های شعب مناطق در سراسر کشور این جشنواره ها را به نحو شایسته ای به انجام رسانیم.
وی در ادامه ضمن رونمایی از اپلیکیشن موبایلی باشگاه مشتریان بانک تجارت و ارائه آمار و گزارش از روند عضوگیری و برگزاری جشنواره های تخصصی و سازمانی این باشگاه گفت: امیدواریم بتوانیم با ایجاد بسته های خدماتی و پاداشی مناسب برای مشتریان و اعضاء باشگاه مشتریان بانک تجارت حس وفاداری مشتریان را نسبت به برند بانک تجارت افزایش دهیم.
کاظم پور رئیس اداره بازاریابی و روابط با مشتریان بانک تجارت با اشاره به قدمت چندین ساله ایجاد باشگاه و شرایط باشگاه داری در سازمانها، باشگاه مشتریان را محلی مناسب برای تعاملات سازمان ها با مشتریان خود برشمرد و گفت: همواره باشگاهها فضایی مناسب برای ایجاد یک تجارت تعامل و برد – برد برای هر دو طرف می باشد و باشگاه مشتریان بانک تجارت توانسته با ایجاد حس رضایت در اعضاء و مشتریان خود این اصل مهم را به نحو شایسته ای پیاده سازی نماید.
از دیگر بخشهای این مراسم اهدا جوایز برندگان جشنواره های ماراتن، حدس زدن جایزه بزرگ دو میلیارد ریالی و پیامکی بود، که در این بخش به ۱۲ نفر از اعضای باشگاه که در مسابقه پیش بینی جایزه بزرگ ۲ میلیارد ریالی شرکت کرده بودند، به قید قرعه هر نفر یک دستگاه گوشی iPhone8 اهدا شد. در این مراسم با انجام قرعه کشی به صورت آنلاین به ۲۲نفر از هموطنانی که با ارسال کد ملی خود به شماره ۱۰۰۰۸۴۰۰۰۴۳۱ از طریق پیامک اقدام نموده بودند، ۲۲ جایزه سفر به مشهد مقدس تعلق گرفت.
لازم به ذکر است باشگاه مشتریان بانک تجارت از ابتدای شهریور ماه ۱۳۹۴ با برگزاری ۳۹ جشنواره در حوزه های مختلف، توانسته اعضاء این باشگاه را به بیش از یک میلیون نفر افزایش داده و همزمان در راستای اهداف بانک تجارت بسته های خدماتی ویژه را به هموطنان و مشتریان این بانک ارائه نماید.
گفتنی است از جوایز ارزنده باشگاه مشتریان بانک تجارت “جایزه ویژه به ارزش ۲ میلیارد ریال” برای برنده اصلی و” ۳۰۰جایزه ۱۰میلیون ریالی” برای ۳۰۰نفر می باشد، که تا پایان اسفند ماه سال جاری ادامه دارد و دارندگان تجارت کارت و مشتریان بانک تجارت می توانند ضمن عضویت در باشگاه مشتریان و انجام تراکنش های الکترونیک، امتیاز و شانس خود را برای دریافت این جوایز افزایش دهند.
همچنین هموطنان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از اسامی برندگان این جشنواره ها به سایت اینترنتی باشگاه مشتریان تجارت به نشانی www.tejaratclub.ir و کانال تلگرامی club_tejarat@ و صفحه اینستاگرام این باشگاه به نشانی tejarat_club@ مراجعه نمایند.
دیدگاهتان را بنویسید