تصویر روز: مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو (ایساکو) گفت: شبکه خدمات ایران خودرو آماده ارائه خدمات مطلوب به محصول جدید ایران خودرو است.
سید رضا حسینی، با بیان این مطلب گفت: با توجه به برنامهریزی ایرانخودرو برای ورود خودروهای جدید به بازار، شرکت ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش این خودروساز، آماده خدمترسانی به مشتریان است و در حال حاضر این آمادگی در خصوص خودروی «اچ۳۰ کراس» در شبکه خدمات ایساکو ایجاد شده است.
مدیرعامل ایساکو ادامه داد: اکنون تعدادی از نمایندگیهای ایساکو از طریق مدیریت آموزش فنی، آموزشهای لازم برای ارایه خدمات پس از فروش این خودرو را کسب کردهاند.
وی افزود: ایساکو برای ارائه خدمات پس از فروش مناسب و مطلوب به این خودرو اتوماتیک، در فاز اول، ۳۵ نمایندگی خود را تجهیز کرده و دستگاهها و ابزار لازم در خصوص عیبیابی و تعمیر را در اختیار این نمایندگیها قرار داده است.
حسینی در خصوص نحوه توزیع خدمات این خودرو در کشور اظهار کرد: علاوه بر تامین قطعات و لوازم یدکی این خودرو، نمایندگیهای پایلوت به نحوی در سراسر کشور آماده شدهاند که در هر استان یک نمایندگی و در سطح تهران، پنج نمایندگی به دارندگان این محصول خدمات ارائه کنند.
خاطر نشان میشود پیش فروش خودرو اچ۳۰ کراس که جدیدترین محصول ایران خودرو به شمار می آید، از پنجم اردیبهشت آغاز شده است.
دیدگاهتان را بنویسید