
تصویر روز: مرکز تماس امور مشتریان گروه سایپا در ایام نوروز با شماره ۰۹۶۵۵۰ یا موبایل اپلکیشین سایپا به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی مشتریان است.
به گزارش تصویر روز معاون ارتباطات گروه خودروسازی پس از بازدید از مرکز امور مشتریان در اولین روز سال ٩٧ گفت : با توجه به تاکید مدیرعامل گروه بر ارائه خدمات چابک و مطلوب ، مرکز امورمشتریان گروه ،شرکت امداد خودرو سایپا ، امدادگران ، دفاتر منطقه ای ، انجمن های صنفی، نمایندگی های کشیک ثابت و سیار گروه در ایام نوروز آماده پاسخگویی شبانه روزی به مشتریان گروه خودروسازی سایپا است.
مجتبی نظری افزود: ارائه خدمات مطلوب و پیگیری مشکلات مشتریان تا حصول نتیجه مناسب ، اصلی ترین هدف امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا بوده و این مرکز در ایام نوروز هم پاسخگو و پیگیر درخواست ها و مشکلات مشتریانی که نیاز به خدمات دارند می باشد .
فعالیتهای پیگیری و پاسخگویی حوزه مشتری در گروه خودرو سازی سایپا از سال ۱۳۷۸ با تشکیل اداره امور مشتریان آغاز شد و بصورت یکپارچه در مراکز تماس امدادی ،خدماتی و همچنین کانالهای ارتباطی با توسعه فرایندهای نرم افزاری و ایجاد ساختار پایش در سطح گروه خودرو سازی سایپا برقرار است و در حال حاضر به عنوان یکی از مدیریت های زیر مجموعه معاونت ارتباطات گروه پاسخگوی درخواستها ، انتقادات و پیشنهادات مشتریان گروه خودروسازی سایپا می باشد .
در حالی که ایام نوروز بسیاری از مراکز خدماتی در کشور تعطیل یا سطح خدمات خودرا کاهش می دهند مراکز خدماتی سایپا همچنان با طرحهای ویژه در خدمت هموطنان هستند
مطالب مرتبط

پارسخودرو نخستین خودروساز دانشبنیان کشور شد
04 شهریور 1404
واگذاری سهم سایپا بلافاصله پس از ابلاغ مصوبات
31 مرداد 1404
تولید انبوه کمکفنر شاهین در ایندامین سایپا کلید خورد
30 مرداد 1404
سایپایدک موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش کشور شد
28 مرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید