تصویر روز: بانک صنعت و معدن بالاترین امتیاز را در شاخص های ارزیابی و ارزیابی های میدانی قانون حمایت از مصرف کنندگان استانداری تهران دریافت کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، کیفیت اطلاع رسانی به مراجعه کنندگان ، ارائه خدمات به مشتریان، رسیدگی به شکایات مشتریان، آموزش و فرهنگ سازی در تکریم ارباب رجوع از جمله شاخص های مورد نظر در ارزیابی قانون حمایت از مصرف کنندگان است که بانک صنعت و معدن در مجموع ، امتیاز ۱۰۰ را به دست آورد و در جایگاه سطح یک این ارزیابی قرار گرفت.
گفتنی است ارزیابی امتیاز شاخص های قانون حمایت از مصرف کنندگان در سطح استانی کشوری انجام شده است.
نوشته قبلی افخمی: در تامین مالی طرح های زیربنایی پیشگام هستیم
نوشته بعدیاهدای تندیس جشنواره «بانک محبوب من» به بانک ملی
مطالب مرتبط
گمرک توقف واردات موز را تکذیب کرد
21 آبان 1404
تفاوت انواع پمپ های طبقاتی در حالت عمودی و افقی
21 آبان 1404

دیدگاهتان را بنویسید