
تصویر روز: عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از توسعه طرح «بانک آفیسر» به حجم بیشتری از شعب بانک در سال جاری خبر داد.
به گزارش تصویر روز ، برات کریمی با بیان این که «بانک آفیسر» یکی از موفق ترین طرح های شروع شده توسط بانک در سال گذشته بوده است، گفت: امسال این طرح با وسعت و توان بیشتری ادامه خواهد یافت.
وی با اشاره به اظهار رضایت اغلب مشتریان از دریافت خدمات ارائه شده توسط اکانت آفیسرها، گفت: این طرح سال گذشته در شعب مراکز استان ها و شعب ممتاز عملیاتی شد که نتیجه مطلوبی در پی داشت.
کریمی ادامه داد: طرح بانک آفیسر امسال در شعب درجه یک، درجه دو و شعب منتخب بانک نیز عملیاتی خواهد شد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر این که برنامه بانک در آینده، پیاده سازی این طرح در همه شعب است، اظهار کرد: اجرای طرح بانک آفیسر همزمان با آموزش کارکنان بانک، با دقت و سرعت ادامه خواهد یافت.
بانک آفیسر خدمتی است که بر اساس آن در هر مکان و هر زمان، بانک در کنار مشتری قرار می گیرد. بانک آفیسر تنها یکی از خدمات ارزش افزوده بانک ملی ایران است که در آن علاوه بر عملیات بانکی، خدمات مشاوره ای نیز ارائه می شود.
بانک ملی ایران به منظور افزایش رضایتمندی مشتریان ویژه و ارتقای سطح کیفی خدمات با ارائه خدمت بانک آفیسر در شعب خود، به هر مشتری اکانت آفیسر ویژه ای اختصاص می دهد. اکانت آفیسرها علاوه بر روش های معمول، از طریق پیام رسان «بله» با مشتریان در ارتباطند.
مطالب مرتبط

مذاکرات مستقیم ایران و FATF بعد از ۶ سال
18 مرداد 1404
بازگشایی تدریجی موزههای کاخ نیاوران
18 مرداد 1404
بارش باران و کاهش دما در نوار شمالی کشور تا روز سهشنبه
18 مرداد 1404
ثبت رسمی املاک، راهی برای جلوگیری از جعل و کلاهبرداری
18 مرداد 1404
فرمانده ارشد ارتش: هیچ تهدیدی را بیپاسخ نخواهیم گذاشت
16 مرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید