تصویر روز: بیستوسومین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی درحالی از١۶الی ۱۹اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاههای بینالمللی تهران با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت،علی کاردر،مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، یوری سنتورین، دبیرکل مجمع کشورهای صادرکننده گاز (جیسیاف) مارتینا دالیچ، معاون نخست وزیر و وزیر اقتصاد کرواسی و شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، سفیران کشورهای خارجی، مدیران صنعت نفت و نمایندگان شرکتهای بینالمللی برگزارشد که صنعت بیمه حضورکمرنگی دراین نمایشگاه داشت.
این درحالی است که برگزاری بزرگترین نمایشگاه در سطح خاورمیانه فرصت مناسبی برای شرکت های بیمه ای بود تا محصولات متنوع خود را به بیش از۴هزار شرکت داخلی و خارجی ارائه دهد.
از مزایای دیگر نمایشگاه امسال حضور شرکت هایی از ۳۸ کشور جهان شامل کشورهای آذربایجان، اتریش، اسپانیا، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، سوئیس، فرانسه، کرواسی، کره جنوبی، لهستان، هلند، هند، فنلاند، هنگکنگ، بحرین، قزاقستان، موناکو، کانادا، لیختناشتاین، عمان، دانمارک، تایوان، آمریکا، نروژ، استرالیا، برزیل، مالزی و سنگاپور هستند و کشورهای چین، آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، انگلستان، روسیه، ژاپن، کرهجنوبی، اتریش و هلندبود که دراین نمایشگاه پاویون داشتند و شرکتهای بیمه می توانستند ضمن معرفی توانمندیهای خود، مذاکرات سازندهتری نیز با شرکتهای خارجی داشته باشند.
دربیستوسومین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به جز تعداد انگشت شماری از شرکت های بیمه ای،غایبان بزرگی داشت حتی شرکت هایی که هر ساله پای ثابت این نمایشگاه بودند ولی امسال اصلا نیامدند.
حضور در نمایشگاه های بین المللی یکی از ابزارهای موثر بازاریابی است که شرکت های بیمه باید این را مد نظر قراردهند و با بررسی تحولات بازارهای بین المللی، از طریق حضور در نمایشگاه ها بر توسعه همکاری ها تمرکز داشته باشند.
لازم به ذکر است حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی نقش به سزایی درموفقیت کسب و کار شرکت ها دارد که به توسعه روابط با مشتری کمک می کند، امید است صنعت بیمه بیش ازگذشته درمسیر تعالی خود گام های موثرتری را دراین خصوص بردارد. انشاالله
سیدعبدالله میرحسینی
دیدگاهتان را بنویسید