تصویر روز: طبق آخرین ارزیابی صورت گرفته، نمایندگی مرکزی ایرانخودرو واقع در شرق تهران موفق به کسب رتبه ممتاز، در شاخص شایستگی ارائه خدمات شد.
به گزارش ایساکو، نمایندگی ۵۰۹۹ ایرانخودرو بر طبق ارزیابی شرکت بازرسی استاندارد و کیفیت ایران در اسفندماه ۹۶ موفق به کسب ۸۴۶ امتیاز در شاخص رضایت مشتریان شد و برای اولین بار در بین نمایندگیهای مرکزی رتبه ممتاز در ارائه خدمات را دریافت کرد.
این نمایندگی در حالی این امتیاز را به دست آورده که در گزارشهای میدانی و نظرسنجیها، مراجعان به صورت مستمر از خدمات دریافتی، تکریم مشتریان، کیفیت و سرعت تعمیرات و عدم بازگشت به تعمیرگاه ابراز رضایت کردهاند.
گفتنی است از آنجایی که نخستین هدف شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو، ارائه بهترین خدمات به مشتریان و افزایش روزافزون رضایت ایشان است، نمایندگیهای ایرانخودرو به صورت مستمر تحت پایش و ارزیابیهای مختلفی هستند و علاوه بر بررسیهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد که مورد تایید وزارت صنعت است، بارها توسط واحد بازرسی ایرانخودرو و معاونت خدمات پس از فروش و واحد مهندسی ایساکو در طی سال ارزیابی کیفی میشوند.
شهریار سلطانی معاون خدمات پس از فروش ایساکو نیز در این خصوص گفت: پروژه بهبود و ارتقا این نمایندگی از دی ماه سال ۹۵ در دستور کار شرکت قرار گرفت تا با بهینهسازی ارائه خدمات، استانداردسازی فرآیندها و به روز رسانی فضای تعمیرگاهی، به کلینیک تخصصی محصولات ایرانخودرو تبدیل شود.
نمایندگی مذکور در همین راستا به نحوی ارتقاء یافت که در ارزیابی رضایت مشتریان شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، موفق به کسب عدد ۸۴۶ در ارائه خدمات به مشتریان شد.
وی در پایان گفت: در حال حاضر برای نمایندگی مرکزی شماره یک ایرانخودرو، واقع در خیابان آزادی پروژه بهبود و ارتقا تعریف شده است و امیدواریم این نمایندگی که در حال حاضر در ردیف نمایندگیهای رتبه یک شرکت است، به زودی موفق به کسب رتبه ممتاز شود.
دیدگاهتان را بنویسید