
تصویر روز: شرکت ملی پست فرایند پرداخت غرامت مرسولات را با ایجاد سامانه تحت وب غرامات پستی به ۴۸ ساعت کاهش داد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، اداره کل مدیریت کیفیت و امور مشتریان به منظور تسهیل در روند رسیدگی به شکایات مردم، سامانه تحت وب پرداخت غرامات پستی را راه اندازی کرده است.
از این پس با راه اندازی این سامانه، تمامی پرونده هایی که به دلیل شکایت مردم منجر به پرداخت غرامت شده است، از طریق این سامانه تحت بررسی و رسیدگی قرار می گیرد تا علاوه بر تسریع در روند رسیدگی به شکایات، در تحقق دولت الکترونیک و کاهش بروکراسی اداری نیز اثرگذار باشد.
پیش از این، پرداخت غرامت از سوی واحدهای اجرایی روند طولانی تر داشت که با ایجاد سامانه تحت وب، پس از مراجعه مشتری به واحدهای اجرایی و تایید صحت ادعای خسارت وارده به مرسولات، حداکثر تا ۴۸ ساعت غرامت پرداخت می شود.
مطالب مرتبط

«پویش ۲۵ درجه»؛ مشارکتی داوطلبانه برای عبور از بحران ناترازی انرژی
20 اردیبهشت 1404
پشتیبانی تمام قد رهبر انقلاب از جامعه کارگری
20 اردیبهشت 1404
قیمت طلا و سکه ۲۰ اردیبهشت
20 اردیبهشت 1404
درخواست اتاق اصناف برای عدم احتساب مالیات سابقه
20 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید