
تصویر روز: قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا گفت: با استفاده از تجربیات سال های گذشته در حوزه خدمات پس از فروش، برای تامین قطعات در شرایط دشوار برنامهریزی کردهایم و از این بابت مشکلی نخواهیم داشت.
اردشیر امینی در جمع مدیران نمایندگیهای سایپا در استان های فارس، کهکیلویه و بویر احمد و بوشهر با بیان این مطلب افزود: همان طور که قبلا هم اعلام کرده بودیم، یکی از برنامههای ما در حوزه خدمات این است که پیش از بروز و گسترش مشکل، آن را ریشهیابی و رفع کنیم. بر همین اساس، برای تامین به موقع قطعات یدکی در شرایط تحریم صنعت خودرو، چارهاندیشی کردیم و از این بابت با مشکلی مواجه نخواهیم شد، هرچند که راه دشواری پیش رو داریم.
وی با اشاره به حجم سرمایهگذاری صورت گرفته در شبکه نمایندگیها، گفت: با تکیه بر توانمندیهای موجود در نمایندگیها، سایپایدک آمادگی دارد در جهت تامین قطعات یدکی مورد نیاز، با شبکه نمایندگیها مشارکت کند.
مدیرعامل سایپایدک افزود: در ماه های گذشته با مشکلات بسیار بزرگی در حوزه شبکه نمایندگیها مواجه بودیم امروز با توجه ویژه مدیرعامل محترم گروه سایپا و همت مدیران سایپایدک، بسیاری از این مشکلات رفع شدهاند و با تلاش مضاعف و همکاری مدیران نمایندگیها، سایر مشکلات هم رفع خواهند شد.
وی تصریح کرد: در شرایط کنونی درک خواستهها و ذهنیت مشتری به شرکت و سازمان خدمات پس از فروش قدرت میدهد، بنابراین باید طبق خواسته مشتری حرکت کنیم تا کسب و کار خود را بهبود بخشیم.
قائم مقام مدیرعامل گروه سایپا با تاکید بر همکاری بیشتر شبکه نمایندگیها و سایپایدک و ایجاد روحیه تعامل، ادامه داد: در نتیجه این تعامل و همکاری، نیازهای مشتریان شناسایی شده، بهرهوری افزایش مییابد و به این ترتیب، تولید رونق خواهد گرفت.
وی با اشاره به اهمیت نظرات مشتری در حوزه تولید و خدمات، یادآور شد: در فضای رقابتی امروز، قدرت اصلی در دست مشتریان است و باید تلاش کنیم تا نارضایتیها به حداقل ممکن برسد.
مطالب مرتبط

هشدار اداره استاندارد به استفاده از لبنیات سنتی
23 اردیبهشت 1404
نحوه محاسبه آببهای مشترکان چگونه است؟
23 اردیبهشت 1404
قیمت طلا و سکه ۲۳ اردیبهشت
23 اردیبهشت 1404
تداوم رشد ارزش سهم سایپا بعد از بازگشایی نماد
23 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید