seidi.saderat

صیدی: شاخص ما برای انتخاب مدیران شایسته سالاری است

​تصویر روز: حجت‌اله صیدی هدف بانک صادرات ایران در سال ٩٧ را خروج از زیان دهی و ورود به منطقه سود عنوان کرد و گفت: قدم‌های خوبی در این مسیر توسط همکاران بانک برداشته شده و ضمن اصلاح ساختار و فرایندها، بین بخش های مختلف بانک از جمله فناوری اطلاعات، محصولات و خدمات، بازاریابی و… همافزایی کاملی ایجاد شده است.
به گزارش تصویر روز مدیرعامل بانک صادرات ایران در مراسم اختتامیه همایش سراسری روسای حوزههای صف، ستاد و شعب ممتاز این بانک در مشهد مقدس با تاکید بر این مطلب، گفت: برای تحقق اهداف بانک صادرات ایران در سال ٩٧ در حوزه افزایش منابع و تعیین تکلیف عملی مطالبات و برای خروج از زیان دهی و ورود به منطقه سود دهی همگی با هم تلاش خواهیم کرد تا بانک صادرات ایران همیشه در اوج نگه داشته شود.
وی تأکید کرد: یکی از عوامل موفقیت توجه به قانون است و ما برای موفقیت باید قانون را رعایت و اجرا کنیم و به درستی به آن پایبند باشیم ضمن این که دستورالعمل ها و سیاست های ابلاغی را کاملاً رعایت کنیم.
صیدی با اشاره به سازو کارهای انتخاب مدیران، گفت: این بانک به منظور ارائه خدمات مطابق با استانداردهای روز دنیا ارتقای توانمندی همکاران و همچنین بهیود شرایط شغلی آنها را بر اساس شاخص‌های شایسته‌سالاری در دستورکار قرار داده و تمهیدات لازم را در نظر گرفته است.
مدیر عامل بانک صادرات ایران ایجاد همگرایی در بین مدیران عالی و میانی را بسیار ارزشمند عنوان کرد و در این رابطه تصریح کرد: این همایش با رویکرد شناسایی و رفع نقاط ضعف و استفاده از فرصت‌ها، برگزار شد و در این دو روز کارگروه‌های ۴ گانه توانستند دستاوردهای درخشانی را رقم بزنند که نتایج و پیامدهای آنها می تواند در کوتاه مدت و میان مدت نمود بیشتری پیدا کند.
وی حرفه‌ای عمل کردن و تمرکز روی هدف را خاطرنشان کرد و اظهار داشت: روسای حوزه ها باید در یک مسیر حرکت کنند و به سازمان و سیستم سازمان احترام بگذارند و منافع سازمان را بر منافع شخصی و گروهی ارجح بدانند.
مدیرعامل افزود: در حوزه آموزش ما نیز آن را جدی گرفته ایم و تداوم آموزش‌های موثر، لازم و سودمند نیز ضروری است.
دکترحجت‌اله صیدی تعصب، صراحت، صداقت در بیان نظرها و نکات مطرح‌شده همکاران در این همایش را ارزشمند توصیف کرد و افزود: آینده بانک با توجه به نقش همکاران توانمند تضمین خواهد شد و در این همایش دریچه جدیدی گشوده شد تا به سازمان بزرگ بانک صادرات ایران بیشتر بپردازیم.
وی با اشاره به شعار مهم و بزرگ بانک صادرات ایران مبنی‌بر «درخدمت مردم بودن»، گفت: این شعار در عین سادگی خیلی پرمحتوا، روان و ساده است و در این راستا کار سختی بر دوش ماست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *