تصویر روز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، قائممقام ارشد مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه، از نمایندگیهای باختر تعمیر ارومیه و اروم کیاخودرو در شهر ارومیه بازدید کردند.
در جریان این بازدید محسن جهرودی اظهارکرد: رمز موفقیت در استمرار رضایتمندی مشتریان، ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش است و تمام تلاش گروه سایپا افزایش شاخص رضایتمندی مشتریان و مصرفکنندگان محصولات سایپاست.
جهرودی که از نزدیک عملکرد این دو نمایندگی مجاز سایپا در شهر ارومیه را ارزیابی میکرد، گفت: علیرغم همه محدودیتها بهواسطه تحریمهای دشمنان، خدمات پس از فروش از مهمترین سیاستهای جدی گروه سایپا است که باید همه ارکان سایپا در همه سطوح، تمام توان خود را برای افزایش رضایتمندی مشتریان بهکار گیرند.
در این بازید مدیران نمایندگیهای مذکور گزارشی از فعالیتهای خود را ارائه کردند و حضور مدیرعامل گروه سایپا در ارومیه را گام بسیار مهمی در راستای اولویت بخشیدن به خدمات پس از فروش در گروه سایپا دانستند.
مطالب مرتبط
سقف درآمدی حذف یارانه مشخص شد
06 آبان 1404
تعدیل و اخراج کارمندان دولت در راه است؟
06 آبان 1404
قیمت طلا و سکه ۶ آبان
06 آبان 1404
بایدن از مردم آمریکا خواست به پا خیزند
06 آبان 1404

دیدگاهتان را بنویسید