
تصویر روز: مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، قائممقام ارشد مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد گروه، از نمایندگیهای باختر تعمیر ارومیه و اروم کیاخودرو در شهر ارومیه بازدید کردند.
در جریان این بازدید محسن جهرودی اظهارکرد: رمز موفقیت در استمرار رضایتمندی مشتریان، ارتقای کیفیت خدمات پس از فروش است و تمام تلاش گروه سایپا افزایش شاخص رضایتمندی مشتریان و مصرفکنندگان محصولات سایپاست.
جهرودی که از نزدیک عملکرد این دو نمایندگی مجاز سایپا در شهر ارومیه را ارزیابی میکرد، گفت: علیرغم همه محدودیتها بهواسطه تحریمهای دشمنان، خدمات پس از فروش از مهمترین سیاستهای جدی گروه سایپا است که باید همه ارکان سایپا در همه سطوح، تمام توان خود را برای افزایش رضایتمندی مشتریان بهکار گیرند.
در این بازید مدیران نمایندگیهای مذکور گزارشی از فعالیتهای خود را ارائه کردند و حضور مدیرعامل گروه سایپا در ارومیه را گام بسیار مهمی در راستای اولویت بخشیدن به خدمات پس از فروش در گروه سایپا دانستند.
مطالب مرتبط

شعب کشیک بانکها پنجشنبهها باز هستند
24 اردیبهشت 1404
تخفیفهای مخابرات به مناسبت روز جهانی ارتباطات
24 اردیبهشت 1404
سخنرانی ترامپ در ریاض چه پیامی برای ایران و خاورمیانه داشت؟
24 اردیبهشت 1404
امکان رفع تعهد صادراتی صادرکنندگان با بازگشت عین ارز
24 اردیبهشت 1404
رگبار و رعدوبرق در تهران و نوار شمالی
24 اردیبهشت 1404
دیدگاهتان را بنویسید