تصویر روز: ارتقای سازمانها و شرکتها با پاسخگویی مدیران و کارشناسان آن مجموعه به ذینفعان و مشتریان محقق میشود.
بهگزارش تصویر روز مدیرعامل شرکت بیمه کوثر با حضور در اداره امورمشتریان و رسیدگی به شکایات و پس از شنیدن انتقادها و پیشنهادهای ذینفعان و پاسخ به تماس مشتریان خاطرنشان کرد: پاسخگویی تعهد در قبال مسئولیت است و مدیران و کارشناسان باید برای تامین رضایت بیمهشدگان تلاش کنند.
مجید مشعلچی فیروزآبادی خدمت به بیمهشدگان و همراهی با بیمهگذاران را یک اصل دانست و گفت: اکنون این شرکت با ایجاد راههای ارتباطی گوناگون، برقراری ارتباط با مشتریان، ایجاد بانک اطلاعاتی و باشگاه مشتریان توانسته است بسترهای رضایت ذینفعان را فراهم کند.
وی با بیان اینکه پاسخگویی مولفه حیاتی برای موفقیت در مدیریت است، تصریحکرد: کارکنان پاسخگوی بدون واسطه در برابر ذینفعان هستند و باید برای احقاق حقوق و کسب رضایت اربابرجوع، افزایش اثربخش اقدامات خویش و شناسایی و اصلاح کاستیهای موجود برنامهریزی کنند و طرحهای خود را ارایه دهند.
مطالب مرتبط
انساننماترین ربات جهان سال آینده به بازار میآید
18 آبان 1404
اعمال محدودیت آبی شبانه در تهران برای پُر شدن مخازن
17 آبان 1404
قیمت طلا و سکه ۱۷ آبان
17 آبان 1404

دیدگاهتان را بنویسید