تصویر روز: سام سرویس از مجموعه شرکتهای گروه سام؛ پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ در ایران را برعهده دارد.
مجموعه مدیریت و همکاران این شرکت معتبر با تلاش و پشتیبانی شبانه روزی به نحوی برنامهریزی و فعالیت کردهاند تا در موج گسترده تحریمهایی که تمام بدنه اقتصادی را درگیر کمبود و محدودیت کرده، تبعات فشار موجود به مخاطبین این برند جهانی در کشورمان وارد نشود و دغدغه مشتریان به حداقل ممکن کاهش پیدا کند.
برای اطلاع رسانی از آخرین برنامههای سام سرویس، گفتگویی را با وحید نجفی، مدیرعامل این شرکت انجام دادیم که مشروح آن در ادامه آمده است: نجفی در ابتدای این گفت وگو با بیان این که سابقه درخشان سام سرویس در دوره تحریمهای گذشته ثابت کرد، اظهار داشت: تعهدات ما در خدمات پس از فروش به مخاطبان برترین برند لوازم خانگی دنیا، جدیتر از آن است که تحت تاثیر محدودیتها خللی در آن وارد شود.
وی گفت:در این شرایط تحریمی ارزش واقعی یک گارانتی معتبر مشخص شد. دستگاههای بدون گارانتی که قبلا به صورت قاچاق وارد کشور شدند و دستگاههایی که گارانتی نامعتبر داشتند، در تامین قطعات و دریافت خدمات پس از فروش با مشکل روبه رو شدند و یک شرایطی ایجاد شد تا عیار و ارزش گارانتیهای معتبر و برندهای معتبر مشخص شود.
وی افزود: ما هیچوقت مشتریان سامسونگ را تنها نگذاشتهایم و حمایت حداکثری از آنها اولویت گروه سام است. به گفته وی در ماههای اخیر باتوجه به شرایط اقتصادی، تمایل مصرف کننده به تعمیر دستگاه بیشتر از جایگزینی شد و این موضوع انتظارات از مجموعه خدمات ما را بالا برد.
وی تصریح کرد: خوشبختانه سام سرویس توانست با توان مضاعف وارد میدان شود و برای کسب رضایت مشتریان تمام امکانات موجود را بسیج کند.
مدیرعامل سام سرویس تاکید داشت: ما هیچ مشکلی در تامین قطعات نداریم و ذخیره سازی قطعات از گذشته وضعیت بهتری دارد و طبق بررسیهایی که داشتیم، خدماتی که انجام دادیم موجب افزایش اعتبار بیش از پیش برند سامسونگ شده است.
نجفی همچنین بیان داشت: قطعا تمامی خدمات سام سرویس از جمله نصب، تعمیر، ایاب و ذهاب، تامین رایگان قطعات در طول دوره گارانتی و… را گستردهتر از گذشته ادامه خواهیم داد و سیاستهایی را برای توزیع گسترده قطعات در شبکه خدمات سام سرویس لحاظ کردیم.
وی ادامه داد: به موازات این برنامهها، برای اطمینان از قیمتها و اطمینان از رضایت مشتریان سامسونگ، کنترل و نظارت بر شبکه خدمات سام سرویس را افزایش دادهایم و رسیدگی به شکایات و سیستمهای رضایت مشتری را هم توسعه دادیم.
وی تاکید کرد:از همینجا اعلام میکنم که هرکس شکایت، انتقاد، سوال و یا راهنمایی از خدمات ما داشت، میتواند با شماره ۸۲۵۵ ، مرکز تماس سام سرویس ارتباط بگیرد.
به گزارش پندار انلاین نجفی در پایان با بیان این که تاکید میکنم که ما در سام سرویس همیشه کنار مشتری بودیم، هستیم و خواهیم بود، خاطرنشان کرد: مشتریانی که محصولات سامسونگ با گارانتی سام سرویس را در اختیار دارند با اطمینان میتوانند از محصول سامسونگ استفاده کنند و لذت ببرند و ما را همیشه کنار خودشان بدانند و در هیچ شرایطی ذرهای از تعهدات خدمات پس از فروش کم نمیگذاریم.
دیدگاهتان را بنویسید