تصویر روز: سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ، ۲۵ و ۲۶ دی ماه با حضور پروفسور علی اکبر فرهنگی پدر علم مدیریت ارتباطات در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار و محمد جعفریان معاون برنامه ریزی و فناوری بیمه “ما” به نمایندگی از شرکت موفق به دریافت جایزه ملی تعالی شد.
به گزارش تصویر روز در این کنفرانس که با هدف ایجاد زمینه مناسب برای تعامل، تبادل و انتقال تجربیات و ارائه دستاوردهای محققان و پژوهشگران در حوزه بازاریابی ، تبلیغات و ارتباطات بازاریابی و برندینگ و معرفی برگزیدگان جایزه تعالی ارتباطات و بازاریابی برگزار شد، بیمه “ما” موفق به دریافت جایزه ملی تعالی شد.
به نقل از پایگاه خبری کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ ، دکتر مسعود کیماسی دبیر علمی کنفرانس، با اعلام اینکه در سومین کنفرانس ارتباطات بازاریابی و برندینگ برای نخستین بار جایزه تعالی ارتباطات بازاریابی و برندینگ به بنگاههای اقتصادی برگزیده اهدا شد، از همسو بودن فعالیتهای بازاریابی بنگاه با استراتژیهای سازمان، ایجاد برنامههای ترفیعی ساختاریافته در نتیجه فعالیتهای ارتباطات بازاریابی، شناسایی درست مخاطب، تولید و توسعه پیام متناسب با مخاطب، بستر مناسب برای عرضه پیام و میزان اثربخشی برنامههای ارتباطات بازاریابی در توفیق سازمان به عنوان شاخصهای مورد توجه در فرآیند شناسایی بنگاههای شایسته دریافت این جایزه نام برد.
دیدگاهتان را بنویسید