
تصویر روز: مدیرعامل بیمه کوثر در پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه تاکیدکرد: عنصر خلاقیت موجب تحرک بازار بیمهای، توسعه این صنعت و در نهایت رضایت بیمهشدگان میشود.
به گزارش تصویر روز مجید مشعلچی فیروزآبادی در پنجمین همایش مدیریت ریسک و بیمه با رویکرد بازار(چالشها و راهکارها) ضمن بیان این مطلب، تصریحکرد: برگزاری همایشهای تخصصی و علمی راهکاری برای توسعه خلاقیت و نواوری صنعت بیمه است.
وی ریسک و بیمه را قرین یکدیگر دانست و گفت: بیمهگری، اتکایی، رشد تکنولوژی نوین، نیرویانسانی و غیره از ریسکهای صنعت بیمه هستند.
مدیرعامل بیمه کوثر افزود: ریسکهای صنعت بیمه درونزا و برونزا و حل مشکلات در این صنعت دورنگراست.
مجید مشعلچی فیروزآبادی با تاکید بر این امر که شناخت شاخصها در بازار بیمه نخستین گام مدیریت ریسک است، تصریحکرد: برخی فعل و انفعالات مثل سود سپرده، تحریم، نقدینگی سرگردان و ارز کشور از مولفههای ناشی از حکمرانی و شاخصهایی از قبیل رشد تکنولوژی نوین و استارتآپها مولفههای غیرحاکمیتی هستند که باید در بازار صنعت بیمه مورد توجه قرار گیرد.
وی خاطرنشانکرد: رشد سریع تکنولوژیهای نوظهور، ضرورت تحلیل دادهها، تعامل حرفهای با مشتری، توسعه شبکه فروش و بازاریابی مدرن ازجمله شاخصهای اصلی مدیریت ریسک است.
مدیرعامل بیمه کوثر با بیان اینکه با کنار یکدیگر قرار دادن پازلها میتوان بازار را تعریف کرد، گفت: اکنون در مسیر توسعه پلکانی صنعت بیمه قرار داریم که با بهرهمندی از عنصر نواوری رشد سریع و تحولی صنعت بیمه میسر خواهد شد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی یاداورشد: در همایشهای گذشته مباحثی از قبیل داراییهای نامشهود، بیمههای زندگی، اتومبیل و مباحث مالی و امسال دغدغه بازار بیمه مطرح شد.
مطالب مرتبط

حمایت قاطع دستگاه قضایی از صنعت خودروسازی در دستور کار
07 مرداد 1404
فروش بلیت پروازهای ویژه اربعین از فردا
07 مرداد 1404
برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۹ و ۱۰ مردادماه
07 مرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید