
تصویر روز: خط قرمز گروه صنعتی ایران خودرو در نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش رضایت مشتری است.
این گروه صنعتی در ایام نوروز برنحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی نظارت کامل داشته است . برهمین اساس گروه مدیران خدمات پس از فروش ایرانخودرو که از آغاز تعطیلات نوروز به منظور نظارت بر حسن ارائه خدمات به هموطنان به برخی استانها و شهرهای کشور سفر و به نمایندگیهای مجاز، امدادهای جادهای و سایر مراکز خدماتی ایرانخودرو سرکشی کرده بودند، امروز پس از سفر به سیستان و بلوچستان، کرج، قزوین، زنجان، گلستان و توابع، به تهران رسیدند و از نزدیک به بررسی ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی پرداختند.
بازدید از نمایندگیهای این استان به دلیل اینکه مبادی ورودی استان تهران در ایام تعطیلات مسافرپذیری بالایی دارد و گذرگاه عبور به شهرستانهای اطراف نیز هست، بیش از پیش زیر ذره بین و نگاه تزبین مردم قرار دارد.
به طور کلی بازدیدها های نوروزی به منظور نظارت و تسریع در ارائه خدمات با کیفیت به مسافران و همشهریان توسط مدیران ارشد خدمات پس از فروش در ایام تعطیلات صورت گرفت .
مطالب مرتبط

فناوری فضایی بحرانهای طبیعی را زودتر از وقوع پیش بینی میکند
28 فروردین 1404
حراج شمش طلا یکشنبه برگزار میشود
28 فروردین 1404
قیمتگذاری خودروهای وارداتی همچنان دستوری
28 فروردین 1404
محدودیتها و ممنوعیتهای ترافیکی ویژه مراسم روز ارتش در تهران
28 فروردین 1404
دیدگاهتان را بنویسید