تصویر روز: خط قرمز گروه صنعتی ایران خودرو در نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش رضایت مشتری است.
این گروه صنعتی در ایام نوروز برنحوه ارائه خدمات به مسافران نوروزی نظارت کامل داشته است . برهمین اساس گروه مدیران خدمات پس از فروش ایرانخودرو که از آغاز تعطیلات نوروز به منظور نظارت بر حسن ارائه خدمات به هموطنان به برخی استانها و شهرهای کشور سفر و به نمایندگیهای مجاز، امدادهای جادهای و سایر مراکز خدماتی ایرانخودرو سرکشی کرده بودند، امروز پس از سفر به سیستان و بلوچستان، کرج، قزوین، زنجان، گلستان و توابع، به تهران رسیدند و از نزدیک به بررسی ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی پرداختند.
بازدید از نمایندگیهای این استان به دلیل اینکه مبادی ورودی استان تهران در ایام تعطیلات مسافرپذیری بالایی دارد و گذرگاه عبور به شهرستانهای اطراف نیز هست، بیش از پیش زیر ذره بین و نگاه تزبین مردم قرار دارد.
به طور کلی بازدیدها های نوروزی به منظور نظارت و تسریع در ارائه خدمات با کیفیت به مسافران و همشهریان توسط مدیران ارشد خدمات پس از فروش در ایام تعطیلات صورت گرفت .
دیدگاهتان را بنویسید