تصویر روز: در سومین روز از فاینکس ۲۰۱۹ در غرفه بیمه سامان پنلی با حضور کارشناسان صنعت بیمه برگزار شد. در این پنل دیدگاه شرکتهای بیمه درباره ارائه open API مطرح شد.
به گزارش تصویر روز در این پنل به این موضوع اشاره شد که مدیریت توسعه کانالهای جدید فروش، بستری برای استارتآپهاست تا خدمات بیشتری از سوی بیمه سامان و در راستای داده باز به آنها ارائه شود.
براساس این گزارش، همچنین به موضوع اینشورتکها پرداخته و فرصتها و چالشهای اینشورتکها در ایران مورد بررسی قرار گرفت.
در ادامه به چالشهایی اشاره شد که با اینترنت اشیا قابل حل است و خدماتی مورد بررسی قرار گرفت که میتوانند در صنعت بیمه ارائه دهند. علاوه بر فروش، اینترنت اشیا و حوزه سلامت مواردی بود که در این پنل به آنها پرداخته شد.
نوشته قبلی وعده جدید برای تحویل خودروهای پیش فروش شده
نوشته بعدیپرداخت خسارت بیمه آرمان به واحدهای مسکونی سیل زده گنبد
دیدگاهتان را بنویسید