23750

خدمات ویژه ایساکو به زائران حرم رضوی


تصویر روز: مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در ادامه بازدیدهای نظارتی خود، به منظور پایش بر نحوه ارائه خدمات به مشتریان این گروه صنعتی امروز به استان خراسان رضوی سفر کردند.
به گزارش تصویر روز هم‌زمان با نزدیک شدن عید بزرگ شیعیان و ولایت‌عهدی حضرت امام علی (ع)، حمیدرضا بهمنی، قائم مقام ایساکو، به همراه گروهی از مدیران این شرکت، کیفیت خدمت رسانی به مسافران و زائران مشهد مقدس را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.
در همین پیوند، این گروه برای بررسی کیفیت ارائه خدمات به مشتریان، به تعدادی از نمایندگی‌های نیشابور و شهر مشهد رفته و با ارزیابی خدمات پس از فروش بر اساس چک‌لیست‌های موجود، بر ارائه بهترین خدمات به زایرین حرم امام رضا(ع) تاکید کردند.
«کیفیت ارائه خدمات» از مهم‌ترین شاخص‌هایی است که شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در ارزیابی سالانه خود، آن را مورد بررسی قرار می‌دهد و برهمین اساس بهبود کیفیت خدمات متاثر از عواملی همچون نظارت و پایش مستمر و برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات اصلاحی به صورت مداوم، بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص، استفاده از قطعات با کیفیت، تجهیزات و شرایط محیطی نمایندگی‌ها و… بوده است.
گفتنی است، ایساکو در شاخص «کیفیت ارائه خدمات» از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) نمره ۹۱٫۲ از ۱۰۰ را دریافت کرده که از سال ۹۴ تاکنون یک رکورد محسوب می‌شود.

b70f6102 1bec 47a5 9c61 7b9d85f808dc

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *