
تصویر روز: در ششمین دوره جشنواره ملی برند محبوب که از تاریخ ۱۵ اردیبشهت تا ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ از طریق سایت irantopbrands.org و با حضور ۳۶۰۱ برند و با مشارکت بیش از ۲میلیون و پانصد هزار نفر برگزار شد.
شرکت بیمه پاسارگاد در گروه بیمه های عمر و سرمایه گذاری با کسب رتبه دوم در گروه اصلی بانک و بیمه با انتخاب شرکت کنندگان برگزیده شد.
در این نظرسنجی از مدل مبتنی بر نظرسنجی گسترده مردمی برای شناسایی میزان هواداری مصرف کنندگان در هر یک از گروهای کالا و خدمات استفاده شد تا در زمینه مشارکت گسترده مصرف کنندگان، ارزیابی قابل اعتمادی از طریف گسترده برندهای فعال در گروه های مختلف کالا و خدمات به دست آید.
نوشته قبلی قفل گشایی با اثر انگشت در نسخه اندروید واتساپ
نوشته بعدیزمان مجمع عمومی فوق العاده بیمه رازی
مطالب مرتبط

پرداخت معوقات بازنشستگان پردرآمد پس از واریز حقوق شهریور
26 شهریور 1404
قیمت طلا و سکه ۲۶ شهریور
26 شهریور 1404
۶۵۰ میلیون حساب بانکی؛ پنج برابر میانگین جهانی
26 شهریور 1404
صبحانه مهمترین وعده برای همه نیست
26 شهریور 1404
دیدگاهتان را بنویسید