تصویر روز: صنعت بیمه برترین روابط عمومی های خود را در حوزههای گوناگون رسانههای تبلیغی و حوزههای پژوهشی و آموزشی شناخت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، جشنواره یادشده هر سال با هدف رقابتپذیری و تحرک روابط عمومیهای صنعت بیمه برگزار میشود.
در آیین اختتامیه این جشنواره رئیس کل بیمه مرکزی، اعضای هیئت عامل و تنی چند از مقامات ارشد صنعت بیمه با اهدای لوح تندیس و جایزه ویژه از تلاشهای برگزیدگان این جشنواره در راستای فرهنگسازی و اعتلای صنعت بیمه، تقدیر کردند.
اسامی و رشتههای برگزیدگان این جشنواره به شرح زیر است:
در بخش ارتباط با رسانهها، احمدرضا عصاری از شرکت بیمه کوثر؛
در بخش روابط عمومی الکترونیک، سید علیرضا سادات میر از شرکت بیمه ایران؛
در بخش پژوهش و افکار سنجی، مریم زمردیان از شرکت بیمه سامان؛
در بخش ارتباطات( درون و برون سازمانی)، نصرتالله محمدی از شرکت بیمه البرز؛
در بخش مسوولیت اجتماعی، مهدی جمشیدیان از شرکت بیمه ملت؛
در بخش خلاقیت و نوآوری، احمد رضا تهرانی از شرکت بیمه سرمد؛ دربخش انتشارات، آزاده هراتیزاده از شرکت بیمه معلم؛
در بخش امور تبلیغاتی و نمایشگاهی، احمدرضا عصاری از شرکت بیمه کوثر.
تقدیر از داود شکری مدیر روابط عمومی شرکت بیمه ما به خاطر دبیری جشنواره روابط عمومیهای برتر؛
تقدیر از محمد خرمی مدیر روابط عمومی شرکت بیمه آسیا به خاطر دبیری جشنواره بیمه در رسانه؛
تشکر از روابط عمومی شرکت بیمه پارسیان و روابط عمومی شرکت بیمه آسماری.
شایان ذکر است بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه با محوریت افزایش ضریب نفوذ بیمه؛ راهکارها و چالشهای ضریب نفوذ بیمه، با حضور رئیسجمهوری، وزیر اقتصاد، رئیس کل بیمه مرکزی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، رئیس کل سازمان امور مالیاتی، معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد، تنی چند از مقامات کشوری و نمایندگان مجلس و همچنین مدیران و فعالان صنعت بیمه برگزار شد.
دیدگاهتان را بنویسید