
تصویر روز: شرکت بیمه کوثر برای سومین سال متوالی گواهینامههای استاندارد مدیریت کیفیت ایزو در بخشهای سنجش رضایت مشتریان نسخه۲۰۱۸، آموزش و رسیدگی به شکایات مشتریان نسخه۲۰۱۸ را دریافت کرد.
به گزارش تصویر روز و اعلام مدیر سیستمها و تطبیق مقررات بیمه کوثر، در یافت این گواهینامهها سندی بر تعهد شرکت بیمه کوثر به ارتقای سطح مدیریت کیفیت، اصلاح فرایندها، بهبود عملکرد، افزایش رضایت مشتریان و سایر ذینفعان، استفاده بهینه از منابع و کاهش هزینههای ناشی از ریسکهای بالا است.
مسعود طاهری با بیان اینکه سومین دوره « ممیزی مراقبتی » توسط شرکت IMQ برگزار شد، گفت: در این دوره گواهینامههای استاندارد بین المللی مدیریت کیفیت آموزش (ISO10015)، راهنمایی برای رسیدگی به شکایات مشتریان ISO10002 نسخه ۲۰۱۸ و راهنمایی برای سنجش رضایت مشتریان ISO10004 نسخه ۲۰۱۸ را دریافت کردیم.
مطالب مرتبط

جزئیات جدید از ماجرای توقف معاملات سهام دو خودروساز
16 خرداد 1404
تغییر ساعت اعمال محدودیت تردد به سمت چالوس
16 خرداد 1404
پاسخی به شایعه شیوع ویروس «مرس» در میان حجاج
15 خرداد 1404
چند توصیه غذایی برای پیشگیری از سنگ کلیه
15 خرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید