
تصویر روز: شرکت خدمات پس از فروش ایرانخودرو (ایساکو) با اتمامِ پروژه «یکپارچهسازی دسترسی به نقشههای الکتریکی» (IDEA) گام بلند دیگری در راستای تسریع ارائه خدمات و افزایش رضایت مشتریان خود برداشت.
به گزارش تصویر روز عبدالرضا امیدی ضمن اعلام این خبر در این خصوص گفت: نقشههای الکتریکی الفبای عیبیابی و ابزار مهم تعمیرکاران و کارشناسان فنی در خصوص برق انواع خودرو است و در این پروژه همکاران ما موفق شدند با ایجاد ارتباط سیستمی بین نقشههای الکتریکی و شماره شاسی هر خودرو، دسترسی تعمیرکاران به نقشه برقی خودروها را فراهم کنند.
معاون مهندسی و کیفیت ایساکو افزود: پیش از این، تعدد نقشههای شماتیک الکتریکی که حاصل تنوع محصولات تولیدی گروه صنعتی ایرانخودرو بود، گاها باعث بروز مشکلاتی برای تطبیق نقشه برق خودرو و عیبیابی و در نهایت طولانیتر شدن زمان تعمیرات و … میشد.
وی در ادامه گفت: در حال حاضر کارشناسان فنی با وارد کردن شماره شاسی هر خودرو در سیستم جدید، به راحتی به نقشه الکتریکی آن دسترسی داشته و با سرعت، سهولت و اطمینان کامل به رفع عیوب برقی خودرو خواهند پرداخت.
امیدی در خصوص دستاوردهای این پروژه بزرگ به «کاهش زمان تعمیرات»، «کاهش تعویض اشتباه قطعات»، «افزایش دقت و سرعت عیبیابی» و «امکان افزایش ظرفیت پذیرش خودرو» در نمایندگیها اشاره کرد.
معاون ایساکو تشریح کرد: سیستم نوین، علاوه بر افزایش دقت و صحت عیبیابی، مسیر تشخیص و رفع ایرادات الکتریکی هر خودرو را به طور متوسط ۱۲ دقیقه کاهش میدهد و این پروژه با توجه به سهم تعمیرات الکتریکی در پذیرش نمایندگیها، سالانه حدود ۲۵۰هزار ساعت کاهش زمان تعمیرات و یا افزایش سهم پذیرش را در پی خواهد داشت.
وی در پایان گفت: اقدامات اصلاحی از این دست، با هدف تسریع و تسهیل خدمترسانی در مجموعه خدمات پس از فروش برنامهریزی و اجرایی میشود و امیدواریم بهبود فرآیندها و روالها، شرکت ایساکو را به شکل روزافزون به این مهم نزدیکتر کند.
مطالب مرتبط

جزئیات جدید از ماجرای توقف معاملات سهام دو خودروساز
16 خرداد 1404
تغییر ساعت اعمال محدودیت تردد به سمت چالوس
16 خرداد 1404
پاسخی به شایعه شیوع ویروس «مرس» در میان حجاج
15 خرداد 1404
چند توصیه غذایی برای پیشگیری از سنگ کلیه
15 خرداد 1404
دیدگاهتان را بنویسید